Sivut

Kommentit (131)

Lainaus:

Se nokkeluus on tänä iltana kyllä välähdellyt, klo 22.38. Uskomaton välähdys. ei kaunis.

Rakas ystävä!
Nyt haukut väärää puuta!

t. metsänpoika[/quote]
Metsänpoika tahdot olla. Sankar jylhän kuusiston. Mutta oletkin metsänpoika, nettiET:n palstapoliisi. Viittoilet pehmeällä kädellä, liehittelet naisia - mutta rakastatko miehiä, Rakas ystävä?

Nämä keskustelut ovat parhaimmillaan täynnä viisaiden ihmisten älyä ja lämpöä.

Sydäntä riipivää empatiaa: "Kirsikankukka on rohkea tyttö...." Mutta minä, minä olen leikisti tällainen: "En kestä poporvarillisuutta,vaikka liittyykö se nyt mitenkään tähän juttuun." Ja mitä paljastaisi Rorschach-testi?

Narsismiahan tämä ei ole. Oi Usvis, Maria07 ja se reipaspoika: Hyväksykää Juuli joukkoonne! Meitä vartenhan te kirjoittelete, vai kuii?

Huomenta.

Eikös me hyväksytä kaikki joukkoomme?? Emmekös me kaikki ole me?
Mutta mielenkiintoinen kysymys tuo, ketä varten kirjoittelemme, me itsekukin. Pysähdyin oikein miettimään, ketä varten kirjoittelen.
Luulen, että itseäni varten. Ainakin pääsääntöisesti. Jos joku muukin saa siitä jotain, se on hieno asia.Itselläni on voimakas tarve kuulua johonkin "laumaan" ja tämä et-netti on yksi laumani. Kokoelma erilaisia ihmisiä, jotka vaihtavat ajatuksia tavalla ja toisella erilaisista aiheista. Nämä ketjut palvelevat oikein hyvin minun tarpeitani. Vaikka minulla on muutakin sosiaalista elämää, on tämä yksi osa-alue. Välillä se koettelee hermoja ja välillä tuottaa kovasti iloa. Avartaa käsitystä ihmisestä.
Onko täällä kirjoittaminen muiden hyväksymisen takana? Eikö jokainen ota oman paikkansa sen suurempia lupia kysymättä?? Niinhän se on perheessäkin. Ei lapsi kysy lupaa syntyä. Ei setä tai täti kysy, saako olla osa sukua.
Sekaan vaan kaikki asiasta kiinnostuneet omaa paikkaa ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:
Anonyymi 23.10.2012 05:20
Narsismiahan tämä ei ole. Oi Usvis, Maria07 ja se reipaspoika: Hyväksykää Juuli joukkoonne! Meitä vartenhan te kirjoittelete, vai kuii?

Jokainen, Juulikin, voi tietenkin kirjoitella kaikkiin keskusteluihin, jotka omaksensa tuntee, eihän siihen kenenkään hyväksyntää tarvita. En oikein tuota anonyymin 05:20 tekstiä ymmärtänyt tai älynnyt sen tarkoitusta, vaikka äly-keskustelussa ollaankin.

Huomenta kaikille.Kaikki hyväksytään ja kaikkia rakastetaan. Anonyymien sukupuoli
ei käy ilmi, mut yhtäkaikki.
Kun kaikkee sanomistaan saa varoa ja silti kaikki ei tykkää. Jos puolustaa jotakuta,
ei hyvä, ja jos haukutuksi joutumisen pelossa ei uskalla puolustaa, niin siinä tavallaan
hiljaisesti hyväksyy tapahtuneen.
Onneksi rekisteröityneillä on tilaisuus yksityisviestiin.
Juuli on ottanut paikkansa palstoilla, ja se on ihanaa.

Harmina Juulille ja kaikille muillekin on nuo nikittömät haukkuja(t.)
Olen monta kertaa yrittänyt häntä(heitä) saada avautumaa ja kertomaan oikeet
huolensa, mutta se ei ole tuottanut muuta kuin hiljaisuutta..... ja
"nettiET:n-palstapoliisin"-arvonimen.
Noo. Kumartaessa joutuu pyllistämään, mutta kiitos kuitenkin.

t.metsänpoika

Kyllähän nämä foorumin yleisohjeet tulisi hyväksyä, älytä.
Kuvamateriaalin runsaus on ollut huomauttelun aiheena.
Ylläpitoa kaiketi tulee kuunnella.

Lainaus:

Kateushan se vie kalat vedestäkin, kuin "älykkäiden" pyydyksistäkin.

Lainaus:

Lainaus:

Kateushan se vie kalat vedestäkin, kuin "älykkäiden" pyydyksistäkin.

Älähän sentään ylläpitoa kateudesta moiti.

Usva-Lintunen

Koko aikaa ei voikaan välähdellä,muuten tulee päänsärkyä ja silmäkipuja;)
Nokkeluus on sitä älynvälähdystä parhaimmillaan,
siihen kun siihen saa kumppanin välähtelemään,niin on kuin ilotulitusta ;)

**Ostoslista muistinvaraiseksi välähtelemään:
Jos sinun täytyy ostaa kaupasta riisimuroja,maitoa,talouspaperia ja appelsiineja,
kuvittele lehmä syömässä riisimuroja appelsiinipun alla käärittynä talouspaperiin.**

Se nokkeluus on tänä iltana kyllä välähdellyt, klo 22.38. Uskomaton välähdys. ei kaunis.

Uskomatonta...täällä on menossa vanhusten mustasukkaisuusdraama..heh,heh,hheee..voi lapaset!

klo.09:42

Niin upeeeta metsänpoika! Ritareita on vielä olemassa, oikeita sotureita, niin upeeeta, ihan oikeesti :)
t.vierailija

Lainaus:

Minä en kyllä näe mustasukkaisuutta, missä se piilee?
Vanhuksistakaan ei minkäänlaista havaintoa.

Taidat istua sen päällä, et huomaa, tunnustele.

Tunneäly on on mielestäni sitä, että on hyvä aistimaan toisista ihmisistä heidän tunnetilojaan, ja osaa asettua toisen asemaan.

Ihan totta,olen kyllä nyt ihan pihalla.
Ei nyt ole tunnetila kohdallaan,eikä äly phu mitään.
Kuka nyt tuntee olevansa piirin ulkopuolella.?
Siis varmaan heitä täytyy olla.....koska tällaista tekstiä lukee.
Juuli,olen kyllä käsittänyt,että hän kuulu meidän kaikkeien joukkoon,siis kaikkihan kuuluvat,jotka itse niin haluavat.
Sille ei voi mitään,jos joku pahaa oloaan purkaa loukkaavilla sanoillaan tahallisesti.
Juuli,tunnetko itse olevasi joukkoon kulumaton?Tule ihmeessä,niinkuin me mutkin ollaan kaikki tässä yhdessä.
Jokainen saa olla oma itsensä,mutta sovitaan,ettei satuteta toisiamme tahallisesti.
Minäkin jäin miettimään,miksi kirjoitan.?
Olen aina kirjoittanut,ihan pienestä asti ja sitä ennen piirtänyt ja tarinoinut isoäidille asiat kertomuksissa,kun en osannut vielä kirjoittaa.Rakastan kirjoittamista.
Tämä tuo minulle itselleni jonkinlaisen tunteen,että olen olemassa,
kai itselleni kirjoitan,mutta kommentit ovat erittäin toivottuja.
Tämähän on kaikkien yhteinen tilaisuus kertoa,toivoa,surra,nauraa,,,,.mutta tuntevalla sisimmmällä.
Ainoastaan he jäävät pois,jotka itse niin haluavat,tai he jotka satuttavat.
Empaattisuus toivottavaa;)

Lainaus:
Anonyymi 23.10.2012 05:20
Metsänpoika tahdot olla. Sankar jylhän kuusiston. Mutta oletkin metsänpoika, nettiET:n palstapoliisi. Viittoilet pehmeällä kädellä, liehittelet naisia - mutta rakastatko miehiä, Rakas ystävä?

05:20 kirjoittajalle: "ymmärrys hoi, äly älä jätä!"
tässä on lainaus toisesta keskustelusta:

< Metsänpojan tiedän. Hän on tehnyt ikänsä työtä naisvaltaisilla aloilla ja vanhusten
parissa ja on hän todella IHANA MIES! >

Vanhusten joukossa on myös miehiä, eivät kaikki ole naisia.
Ymmärtääkseni metsänpoika rakastaa ihmisiä.

12.03 Uskotan, uskotaan, olettahan tuota lausettanne tänne monta kertaa toistaneet. Jotkut ovat vaan niin erinomaisia... Kukas kissan hännän nostaa, ellei kissa itse. Tää on ihme palsta, jos joku uskaltaa olla eri mieltä jostain, niin kyllä Murre heti täällä murisee, oikein joukolla, ettei vaan totuus unohtuisi.
Täällä osaa kyllä anotkin kirjoitella asiallisesti, ovat vieläpä oikein erinomaisia ihmisiä,valioyksilöitä, ja ovat kyllä tutustuneet sääntöihin, ei niitä meille tarvitse jatkuvasti syöttää, kuin vähä-älyisille

Lainaus:

12.03 Uskotan, uskotaan, olettahan tuota lausettanne tänne monta kertaa toistaneet. Jotkut ovat vaan niin erinomaisia... Kukas kissan hännän nostaa, ellei kissa itse. Tää on ihme palsta, jos joku uskaltaa olla eri mieltä jostain, niin kyllä Murre heti täällä murisee, oikein joukolla, ettei vaan totuus unohtuisi.
Täällä osaa kyllä anotkin kirjoitella asiallisesti, ovat vieläpä oikein erinomaisia ihmisiä,valioyksilöitä, ja ovat kyllä tutustuneet sääntöihin, ei niitä meille tarvitse jatkuvasti syöttää, kuin vähä-älyisille

Voi, voi..kun ilkeily ei Jumalan etsinnässä..pelitä..kiukuttelijat, vittuilijat siirtyy toisiin maisemiin ja se maisema on nyt tämä. Onhan tää lapsellista touhua, myöntäkää vaan,jo noista merkkikuvistakin päätellen. Minäkin laitoin kaverilleni lapsuusajan valokuvan ollessani 17 v. et niin ne toiset.
Ei täällä "aikuista" ihmistä tapa, kaikki samanlaisia...lapasia. Joita usvis kuljettaa omaan "kehittymättömään"suuntaansa ...narsistina lapasena.

Lainaus:
Anonyymi 23.10.2012 12:32
Voi, voi..kun ilkeily ei Jumalan etsinnässä..pelitä..kiukuttelijat, vittuilijat siirtyy toisiin maisemiin ja se maisema on nyt tämä. Onhan tää lapsellista touhua, myöntäkää vaan,jo noista merkkikuvistakin päätellen. Minäkin laitoin kaverilleni lapsuusajan valokuvan ollessani 17 v. et niin ne toiset.
Ei täällä "aikuista" ihmistä tapa, kaikki samanlaisia...lapasia. Joita usvis kuljettaa omaan "kehittymättömään"suuntaansa ...narsistina lapasena.

Mitä täsmälleen sanottuna tarkoitat tuolla ylläolevalla vuodatuksellasi?
Turha on tänne epämääräisiä myrkkynuolia singota, tämä palsta on
tarkoitettu siihen keskusteluun mikä otsikossa on mainittu.

Lainaus:

Olen huomannut, että kaikki palstat, sivut alkaa olla Murre - palstoja:(

Sivut

Viikon tykätyin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat