Stefan tuli ensi kertaa isäksi viisikymppisenä: ”Minua luullaan usein vaariksi”

Stefan tuli ensi kertaa isäksi viisikymppisenä: ”Minua luullaan usein vaariksi”

Lukeminen ja musisointi Edvinin kanssa on nykyään Stefan Paavolan ykköshuvi.

Porvoolainen Stefan Paavola, 56, tuli yllättäen isäksi 53-vuotiaana. Hän uskoo, että olisi ollut nuorempana itsekkäämpi vanhempi.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Vierailija

Onnittelut isäksi tulon johdosta!

Asia ei kuitenkaan ole näin yksioikoinen, jos on lapsia aiemmasta liitosta. Hyvä ystäväni on nykyisin 67-vuotias mies, joka ajautui avioeroon kuusikymppisenä pitkästä liitosta. Erosivat sovussa.  Pariskunnalla oli eron aikaan  30-vuotias tytär, jolla oli jo omia lapsia siinä 10 vuoden hujakoilla.

Ystäväni meni uusiin naimisiin parin vuoden päästä , itseään huomattavasti nuoremman naisen kanssa ja tuli uudelleen isäksi 63-vuotiaana. Hänellä on nyt 4-vuotias , ihastuttava tytär tästä liitosta. Mies on muikeana onnesta. Eläkeläisenä hänellä on nyt paljon  aikaa viettää pienokaisen kanssa, mikä ei ollut mahdollista edellisen liiton tyttären kanssa. Hän suree ainoastaan sitä, että koska on jo varsin iäkäs niin nähtävästi vuosikymmeniä ei ole paljoa jäljellä seurata nuoren tytön elämää. 

Vanhempi tytär on varsin mustasukkainen isästään eikä hyväksy ollenkaan sisarpuoltaan. Kaikista kovin pala tuntuu olevan, että nelivuotias on hänen paljon vanhempien lapsiensa TÄTI. Ihan tässä olen sivullinen mutta tuntuu se minustakin vähän eriskummalliselta.

Ystäväni on kertonut, että myös häntä luullaan usein pikkutytön isoisäksi. Eihän tuo kovin yleistä ole, tulla isäksi yli kuusikymppisenä , siinä mielessä ihmettely on ymmärrettävää.

Mama maatuska

Sain toisen lapseni 40v. Asiaa kauhisteltiin, kyseltiin: onko sama isä? Ei saa saada lapsia niin vanhana, ei se käy.
Ei vaikka olisit 10 vuotta itkenyt, ja hartaasti toivonut. Ei käy.
Mies nyt ehkä, mutta ei nainen. Ja 50-vuotias nainen on liian vanha katsomaan jalkapalloa. Kiikkustuoliin vaan homehtumaan vanhat ämmät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat