Onko NettiET rahvaan vai eliitin lehti

Vierailija

Mitä mieltä olette, kumpaa ryhmää lukijakunta edustaa? Entä tämän palstan nimimerkit?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Lainaus:

Oletteko tutustuneet Viva! lehteen? Miten se eroaa ET-lehdestä.

Paremmuudessaan.
Vivan voittanutta ei ole.

Vierailija

En ole ehtinyt lukea Vivaa vielä. Mutta ET-lehti tuntuu olevan vahvoilla, siitä päätellen että se on luetuimpia aikakauslehtiämme - taitaa olla jopa ykkönen?

Vierailija

Lainaus:

Mitä mieltä olette, kumpaa ryhmää lukijakunta edustaa? Entä tämän palstan nimimerkit?

Kyllä minä luulen, että näin se on!

Vierailija

Lainaus:

En ole ehtinyt lukea Vivaa vielä. Mutta ET-lehti tuntuu olevan vahvoilla, siitä päätellen että se on luetuimpia aikakauslehtiämme - taitaa olla jopa ykkönen?

Eiköhän se ole 7-Lehti luetuin!

Vierailija

Keskustelupalstojen perusteella tuntuu olevan rahvaan lehti, mutta kyllä siellä on paljon eliittiin kuuluvien keskusteluja. Lukijakunnasta vaikea sanoa, eiköhän sekin jakaannu molempiin suuntiin.

Vierailija

Lainaus:

Rahvas vai eliitti, mikähän ero niillä mahtaa olla, samoja ihmisiä kaikki ollaan.

Kuka vielä jakaa ihmiset tuolla tavoin, rahvaaseen ja eliittiin? Tuo on vihoviimeistä ja todella vanhanaikaista halveksuntaa! Hyi, sanon minä!!

Vierailija

Taitaa olla toimitukselle yks ja hailee, mihin yhteiskuntaluokkaan tilaaja kuuluu.
Tai keskusteluihin osallistuja.

Vierailija

Olisikohan koulutus ja sivistys joka jakaa ihmiset eri yhteiskuntaluokkiin. Mielestäni pelkkä omaisuuden määrä ei tee ihmisestä eliittiin kuuluvaa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Rahvas vai eliitti, mikähän ero niillä mahtaa olla, samoja ihmisiä kaikki ollaan.

Kuka vielä jakaa ihmiset tuolla tavoin, rahvaaseen ja eliittiin? Tuo on vihoviimeistä ja todella vanhanaikaista halveksuntaa! Hyi, sanon minä!!

Kyllä on eroja ihmisillä ja ihmisillä vaikka samoja Eevan ja Aatamin jälkeläisiä olemmekin kaikki. Enemmän taitaa rahvaan väkeä tällä forumilla liikkua. Itsekin siihen joukkoon hyvin sovin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat