Kommentit (5)

Vierailija

Anteeksi ilonpilaajan kommentti, mutta minua eivät saisi tällaiselle matkalle Intiannorsutkaan. Poika kävi Intiassa, ja pakolliset rokotukset piti ottaa ennen lähtöä. Kurjuutta, kerjäläisiä, huono hygienia. Ja ovatko rokotuksetkaan täysin vaarattomia, muistelkaapa mitä on kirjoitettu nyt viimeksi influenssarokotteestakin.
Katsoin tässä taannoin elokuvan seniorien Intian-reissusta. Siinä minulle tarpeeksi tietoa ja näkymiä Intiasta, en tarvinnut rokotteita. Ei liioin osallistua ilmakehän saastutukseen lentäen.

Vierailija

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.
Tv:sta näen hyvin tarkkoja dokumentteja kaukaisista maista, luen kirjallisuutta ja
löydän netistä asiaa ko. seuduista.
Eurooppaa, Afrikkaa ja Atlantin saaria kierrelleenä tiedän, että dokumentit näistä
alueista ovat kertoneet kaiken oleellisen, ei paikanpäällä käynti ole muuttanut
suuresti mielipidettäni.
Jotenka henkilöt, jotka ette voi matkustella, katsokaa dokumentteja ja nauttikaa
"nojatuolimatkoista". Säästytte monilta vaaroilta ja sairauksilta.

Vierailija

Kyllä tuo on höpöhöpö puhetta. Onhan noissa maissa paljon muutakin kuin kurjuutta, esim. luonto. Mutta makuja on monta, yksi tykkää Dubaista ja toinen Afrikasta. Kaikille paikkoja kyllä riittää.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kiitos vaan kuvista, mutta niissä ei ollut lainkaan aitoa Intiaa. Oli vain kalliiksi nimettyjä hienostohotelleja. Turistiristeilyjä. Ei näytetty kansan kurjuutta, likaa, väen paljoutta, vartalo vartalossa kiinni, kun tilaa ei ole, junat ja bussit niin täysiä, että ihmiset roikkuvat auton ulkopuolella.
Ruuhkaista haisevaa saasteista liikennettä.Hajuja kun ei voi kuvista tulkita, ne ovat luku sinänsä, kostea likainen kuumuus. Kerjäläiset, raajarikot jotka ovat yleensä tien vierissä kerjäämässä jalka tai käsiversi poikki jotta ihmisten anteliaisuus heräisi. Ei ollut kuvissa kuin turisti-Intiaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat