Kuntavaalit

Vierailija

Tänään on äänestyspäivä, käykää hyvät ystävät äänestämässä Perussuomalaista ehdokasta!

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Hassua, vain yhden puolueen nimet tuossa.

Minä en äänestä sellaista joka on jo eduskunnassa.
Heillä on tekemistä tarpeeksi siinäkin hommassa ja palkkauskin riittää varmasti ilman toista tointa.

Vierailija

Lainaus:

;DDDDD miksi ihmeessä äänestä puoluetta joka pakoilee vastuuta. . . voi kiesus. . .

Niinpä, miksi?! Senkin tärkeän sote-esityksen ja muita sossut ja kokkelit pimittivät äänestäjiltä siirtämällä ne vaalien jälkeen julkistettavaksi. Törkeää vastuun pakoilua!

Vierailija

Lainaus:

Heillä on tekemistä tarpeeksi siinäkin hommassa ja palkkauskin riittää varmasti ilman toista tointa.

Samaa mieltä. Meidän kunnassamme on parhaillaankin valtuuston jäsenenä kansanedustaja. Hän ei ole osallistunut yhteenkään valtuuston kokukseen vaan varamies on ollut edustamassa häntä joka kerta. Tiedän tämän sataprosenttisen varmasti koska itse olen myös samaisen kunnanvaltuuston jäsen ja olen ollut paikalla jokaisessa kokouksessa. Onhan tietysti hienoa kirjoittaa meriittilistaansa myös kunnanvaltuuston jäsenyys (joskus jopa elinikäinen) on sitten osallistunut päätöksentekoon tai ei, mutta kuntalaisten näkökulmasta se ei missään tapauksessa ole oikein.

ookoo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Nuorena se olisi vitsa väännettävä…

Noin sanotaan vanhan kansan viisauksissa.
Samaa mieltä olen, lapset olisi otettava mukaan katsomaan miten se äänestäminen oikein tapahtuu.
Oma jälkikasvu ei ole pisaraakaan kiinnostunut yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta, mieleen ei tullut viedä häntä kävelylenkille tuolloin.
Kotioloissakaan ei politikoitu sen enempää kuin laskettiin leikkiä “mennäänkö taas kumoamaan toistemme puolueet?”

Lapsuusajan kaveripiirissä oli vähän jokaisesta yhteiskuntaluokasta muksuja, heidän kotonaan puhuttiin ja luettiin aatteen lehtiä. Harmitti, etten osannut vastata mitä meillä kannatettiin.
Päätin korjata asian ja heti ensi tilassa nähdessäni äidin pihapuuhissa kysyin tosi reippaalla äänellä:
“Mitä puoluetta me ollaan?” Äiti siinä nolona hyssyttelemään ja kysymään miksi sen halusin tietää.
“No kun SenjaSen kotona ollaan sosiaalidemokraatteja.” Siihen asiaan tuli painokas kanta yläkerran naapurin ovelta: “Sosiaalidemokraatit on hyvä puolue.”
Siinähän tuli kai koko kulmakunnalle tiedoksi SenjaSen perheen puoluekanta, kuin yläkerran naapurinkin.
Minä en saanut tietää ‘mitä me oltiin’. :D

Vierailija

Samaa mieltä, an11:44.
Muutenkin olen kyllästynyt edes kuuntelemaan Soinin kohkaamista, samaa liturgiaa joka vaaleissa.

ookoo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Vähän sellainen kutina, että äänestysprosentti saattaa nousta aika hyväksi.
Paljon ihmisiä liikkeellä vaalipaikan liepeillä ainakin täällä.

Vierailija

Vastuun pakoilua on se, ettei otettu hallitusvastuuta vaikka se äänestystuloksen perusteella olisi ollut velvollisuus - mitä lökäpöksyjä semmoset ovat. Ja sitten nämä yksittäisten jäsenten omituiset tempaukset, ne tekevät koko porukasta vähintäänkin kyseenalaista.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

;DDDDD miksi ihmeessä äänestä puoluetta joka pakoilee vastuuta. . . voi kiesus. . .

Niinpä, miksi?! Senkin tärkeän sote-esityksen ja muita sossut ja kokkelit pimittivät äänestäjiltä siirtämällä ne vaalien jälkeen julkistettavaksi. Törkeää vastuun pakoilua!

Kyllä, oli sosdemeilta ja kokkareilta tosi törkeää vastuun pakoilua taas ja äänestäjien pettämistä jo ennen vaaleja!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Samaa mieltä. Meidän kunnassamme on parhaillaankin valtuuston jäsenenä kansanedustaja. Hän ei ole osallistunut yhteenkään valtuuston kokukseen vaan varamies on ollut edustamassa häntä joka kerta. Tiedän tämän sataprosenttisen varmasti koska itse olen myös samaisen kunnanvaltuuston jäsen ja olen ollut paikalla jokaisessa kokouksessa. Onhan tietysti hienoa kirjoittaa meriittilistaansa myös kunnanvaltuuston jäsenyys (joskus jopa elinikäinen) on sitten osallistunut päätöksentekoon tai ei, mutta kuntalaisten näkökulmasta se ei missään tapauksessa ole oikein.

Kansanedustajillahan on suora yhteys valtion rahahanan vartijoihin. Kuntalaiset saavat heidän ansiostaan paremmat valtionavut tienrakennukseen ja rakentamiseen.

Vierailija

Lainaus:

Olipa typerä temppu klo 8:29. Mitä muuta voi odottaakaan?

Ei ollut äänestys paikat aukesi klo 9:00 aika oli hyvä!

Vierailija

:D :D :D

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012102816257243_uu.shtml?fb_action_ids=...

Herttoniemen yhteiskoululla Helsingissä nähtiin alkuiltapäivästä erikoinen tilanne, kun vaalivirkailijana toiminut keski-ikäinen nainen jouduttiin poistamaan äänestyspaikalta epäasiallisen käytöksen takia.

Herttoniemen yhteiskoululla kello 13 aikaan äänestämässä käynyt nainen kertoo Iltalehdelle järkyttyneensä ilmeisen humalassa olleen naisen käytöksestä.

- Huomasin lähietäisyydeltä, että nainen oli ihan räkäkännissä, äänestämässä käynyt nainen kertoo.

Kun äänestyspaikalle saapuneet ihmiset huomauttivat vaalivirkailijalle tämän humalatilasta, nainen hermostui perinpohjaisesti.

- Hän huusi "haistakaa v****, huorat".

Äänestämässä käyneen naisen mukaan silminnähden humalassa ollut vaalivirkailija jatkoi huorittelua äänestyspaikan ulkopuolella.

Edellä mainitun voimasanan jatkeena kuultiin myös lehmä-nimitys.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat