Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Runo: Tähtiä klo 14:59 | 28.10.2012 Runo: Tähtiä Kommentit (3) 1/3 | klo 20:24 | 28.10.2012 Jotenkin kovin sekava tekele, runoksi! Oliko tekijän mielessä särkeä unelmia? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/3 | klo 8:18 | 29.10.2012 Minä tykkäsin runosta. Tuohan kuvaa niin "amerikkalais" tyyliseen suuntaan menevää aikaa. Se on monen unelma,mutta onko se onnea......... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 9:27 | 29.10.2012 Niin jos unelma onnesta on "muovinen" ja tavarakeskeinen, sen onnen ihanuuden saa jos on dollareita tilillä.Rahalla saatua onneako pitää unelmoida ? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/3 | klo 20:24 | 28.10.2012 Jotenkin kovin sekava tekele, runoksi! Oliko tekijän mielessä särkeä unelmia? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/3 | klo 8:18 | 29.10.2012 Minä tykkäsin runosta. Tuohan kuvaa niin "amerikkalais" tyyliseen suuntaan menevää aikaa. Se on monen unelma,mutta onko se onnea......... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/3 | klo 9:27 | 29.10.2012 Niin jos unelma onnesta on "muovinen" ja tavarakeskeinen, sen onnen ihanuuden saa jos on dollareita tilillä.Rahalla saatua onneako pitää unelmoida ? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Jotenkin kovin sekava tekele, runoksi!
Oliko tekijän mielessä särkeä unelmia?
Minä tykkäsin runosta. Tuohan kuvaa niin "amerikkalais" tyyliseen suuntaan menevää aikaa.
Se on monen unelma,mutta onko se onnea.........
Niin jos unelma onnesta on "muovinen" ja tavarakeskeinen, sen onnen ihanuuden saa jos on dollareita tilillä.Rahalla saatua onneako pitää unelmoida ?