Orgasmi

Miksi vanhemman naisen seksiä kauhistellaan ainaki minun kohdalla olen 70v ja harrastan seksiä miehet ovat minua nuorempia voin sanoa että olen puuma seksi on minulle tärkeätä ja orgasmit moni ihmettelee miten saan vielä tässä iässä orgasmit minulle ilkutaan ja haukutaan mutta en välitä he ovat kateellisia minulle seksi pelastaa päivän

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Anteeksi vaan mutta huomaan, ettet ole kovinkaan perehtynyt seksuaalisuuteen. Siinä ei ole mitään ihmettelyn aihetta, että 70-vuotias nainen saa orgasmeja, myöskään vastakkaisen sukupuolen iällä ei ole merkitystä. Vanha mies voi tyydyttää naisen ihan samalla lailla kuin nuori mies. 

Sanot olevasi puuma ja että muut ovat sinulle kateellisia. Käsitykseni mukaan puuma on yleensä nainen, joka ei henkisellä tasolla löydä oman ikäistensä miesten seuraa, mistä johtuen ajautuu seksisuhteisiin nuorten miesten kanssa. Nuoret miehet eivät halua sitoutua ja heille ei niin ole väliä kenen kanssa harrastaa seksiä. Vaikea uskoa, että muut olisivat kateellisia näiden tosiasioiden johdosta.

Vierailija

Aloittaja, ole iloinen kun sulla menee noin hyvin. Ei mikään ihme että saat nuorempaa miesseuraa kun kirjoitat samalla tyylillä.
Katsos yleensä me naiset kerromme koukeroisemmin ja tarkemmin ja ne nuoret miehet tykkää paremmin kaltaisestaan tyylistä.
Nauti kesästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

... ilkutaan ja pilkataan... ? En jaksa uskoa että kirjoittaja on seitsenkymppinen nainen. Kuka tosiaikuinen  kertoilee  orgasmeistaan julkisuudessa? Ja mitä pilkkaamista kenenkään ja minkään ikäisen naisen onnistuneessa seksielämässä on!

Taisi olla teinipojan fantasia.  Kesäloma ja joutilaisuus... :)

Vierailija kirjoitti:
... ilkutaan ja pilkataan... ? En jaksa uskoa että kirjoittaja on seitsenkymppinen nainen. Kuka tosiaikuinen  kertoilee  orgasmeistaan julkisuudessa? Ja mitä pilkkaamista kenenkään ja minkään ikäisen naisen onnistuneessa seksielämässä on!

Taisi olla teinipojan fantasia.  Kesäloma ja joutilaisuus... :)

Saat vastauksen kun poikkeat Cosmopolitanin keskustelusivuilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sopiihan tähän maailmaan seksikkäitäkin mummeleita. Mitä tuota kauhistelemaan.

Mahtuu toki! Kuka on kauhistellut?  Eihän sukupuolielämällä ole yläikärajaa, eikä 70-vuotiaan orgasmi ole uutinen.

Ei ole kauhistelua arvella aloitusta provoksi, sillä seitsenkymppinen kävi koulunsa  aikoina,  jolloin koulussa oli pakko oppia pisteet ja isot alkukirjaimet. Aloittajan tyylinäyte on teini-ikäisen näppäimiltä. Lisäksi vain teini voi kuvitella, että seksi loppuu jossakin määrätyssä iässä.

Vierailija

Seksi ja seksi...  En ole vanha mutta en nuorikaan ko. asiaa harrastanut vuosia sitten vaikka ulospäin näyttelen kuin 36 vuotta aviossa olevalla olisi kaikki niinkuin pitää. Voihan tuo aloittajakin kirjoittanut asian kenties unelmastaan toivoen että saa edes niin huomiota. Kyllä omakin sisin huutaa tuskasta kun ei saa halausta,ei hellyyttä.... en tiedä mikä vika minussa on mutta olen yksin parisuhteessa.Ero ei ratkaisu sillä haluan säästää jälkikasvuni siltä tuskalta.

Miehet,miksei myös naisetkin Halatkaa,Rakastakaa,kertokaa tunteistanne ,On suorastaan kipua kun  tarvitsisit halauksen,suudelman... ja et sitä saa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seksi ja seksi...  En ole vanha mutta en nuorikaan ko. asiaa harrastanut vuosia sitten vaikka ulospäin näyttelen kuin 36 vuotta aviossa olevalla olisi kaikki niinkuin pitää. Voihan tuo aloittajakin kirjoittanut asian kenties unelmastaan toivoen että saa edes niin huomiota. Kyllä omakin sisin huutaa tuskasta kun ei saa halausta,ei hellyyttä.... en tiedä mikä vika minussa on mutta olen yksin parisuhteessa.Ero ei ratkaisu sillä haluan säästää jälkikasvuni siltä tuskalta.

Miehet,miksei myös naisetkin Halatkaa,Rakastakaa,kertokaa tunteistanne ,On suorastaan kipua kun  tarvitsisit halauksen,suudelman... ja et sitä saa

Elämäntilanteita on monia joista nuo ihanat asiat puuttuvat. Et ole tuskasi kanssa yksin!

hedo

Olen ymmärtänyt, että naisella  seksuaalisuus vaan vahvenee  iän myötä, samoin nautinto. Mitä tuota himmailemaan, antaa palaa niin kauan kuin sokeri sulaa suussa. itselläni tosin oman ikäinen mies, mutta hyvin menee.

Vierailija

Sinulle joka sanoit että minulla on henkisesti jotain vikaa olet väärässä vanhat miehet ei pysty tyydyttämään minua ja se että minulle ollaan kateellisia johtuu siitä että harrastan seksiä vielä tässä iässä älä kirjoita kun et tiedä minun asioista mitään

Vierailija

Olisiko parempi olla hiljaa "onnestaan" kuin levitellä sitä meidän mitään tietämättömien hölmöjen reposteltavaksi?

Veera

Älä välitä jokainen saa harrastaa seksiä minkä ikäisenä haluaa ole onnellinen että saat vielä seksiä tuossa iässä jos miehet ovat nuorempia niin mitä sitten älä välitä ihmisten puheista ja on hienoa että nautit seksistä anna palaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinulle joka sanoit että minulla on henkisesti jotain vikaa olet väärässä vanhat miehet ei pysty tyydyttämään minua ja se että minulle ollaan kateellisia johtuu siitä että harrastan seksiä vielä tässä iässä älä kirjoita kun et tiedä minun asioista mitään

Jos sinulla on kaikki niin hyvin seksielämäsi kanssa kuin annat ymmärtää, miksi  olet aloittanut tämän ketjun? Mitä kaipaat? Vaikea on uskoa, että täysjärkiset tuttavasi olisivat kateellisia siitä, että paneskelet nuoren miesten kanssa ja mistä he yleensäkään tietävät petipuuhistasi??? Onko mielestäsi normaalia kertoa muille omista seksikumppaneistaan ja kehuskella olevansa puuma?  Toki ymmärrän jos mies sanoo naisen olevan puuma mutta että nainen sanoo siten itsestään....jaa-a , jättää varaa arvailuille, mikä on totta ja mikä mielikuvitusta.

70+71

Seksi pelastaa päivän.
Jaa, olen miettinyt tuota aloittajan kirjotusta jo pitemmän aikaa. Ja koska kukaan ei ole kirjoittanut sellaista jota ajattelen ja koen , niin nytpä sitten kirjoitan.
Kyllä seksi on tärkeä elementti meillä 70+ ihmisilläkin, nuorena sitä kyllä ajattelin että , ei varmaan enää 50 jälkeen seksi kiinnosta, no väärässä olin.

Minulle seksi on kyllä aika laaja käsite. Siihen kuuluu monia elementtejä, joita noissa kirjoituksissa ei tuotu esille.
Ensinnäkin seksi on niin ihanaa ja orgasmi myös. Minulle ainakin on tärkeää tuntea että mies kunnioittaa, rakastaa minua ehdoitta, sanoo ääneen omia ajatuksiaan ja kertoo halunsa ja haluavansa juuri minua. Nautin hyväilyistä, suukoista ja kauniista sanoista, tiedän milloin mies haluaa ja minusta on ihana vastata siihen.

Ja en ikimaailmassa kertoisi näin avoimesti omalla nimellä , mutta näin anonyymina voin kertoa, sillä minusta meidän seksi elämä on vain meidän kahden juttu, en koskaan ole kertonut kenellekkään ystävistäni, ja niitä on monta , meidän sänkykamarin asioita. Ja tiedän että mieskin kunnioitaan minua eikä retostele mitä sanon, teen tai muutakaan , meidän kahden asioita, ja jos joutuisin "pelkäämään" että hän jakaa jonkun miesystävänsä kans meidän juttuja , en varmaan vois olla hänelle niin avoin kun olen.

Aina olen toivonut että lapsemme voisivat kokea jotain samanlaista rakkautta kun me , he kyllä varmasti tietävät että rakastamme syvästi toisiamme , olemme aina sen osoittaneet , mutta seksi ja orgasmi kuulluu vain meille kahdelle.

Jo nuorenka kun rakastuimme , ihmettelin , kuten vieläkin, kuinka hän saattoi rakautua minuun , samaa hänkin ihmettelee. (siis, kuinka juuri hän sai minut) Suremme sitä kuinka rakkaudesta on tehty niin kovin seksikeskeistä, surettaa lapset jotka joutuvat kokemaan vanhempien raastavan eron ja etenkin nuo julkisten lapset, kun vanhemmat hehkuttavat uutta rakkauttaan ja kuuluttavat seksikokemukset kaikellemaailmalle. En ymmärrä , no ei mun kyllä tarvitsekkaa. Mun kokemus on tämä , ja en tiedä jos oisin juopon, minua huonosti kohtelevan miehen nainut , varmaan olisin siitä liitosta lähteny, ei siis voi tuomita . Mutta seksi on ihanaa tässäkin iässä, ja luulen että kanssani tuntevia on monia, monia. Emme vaan ole kirjoittamassa näille palstoille saatika iltalehtiin ym. vastaaviin .
Me 71+ 70
Ja vielä, jos joku luulee että en voi puhua näistä asioista siksi kun oon niin kaino tai muuta syytä, niin höpö höpö , en vaan halua mitenkään jakaa meidän kahden asioita muille, ne on jotain niin ihanaa ja kaunista.

Vierailija

70-71:lle:

Aloittaja kertoo olevansa puuma eli monen miehen nainen. Sillä ei ole mitään tekemistä kertomuksesi kanssa.

Vierailija

Ihan höpöhöpöä täällä. Vaihdevuosien jälkeen naisen kroppa muuttuu, naishormonit laskee, paikat kuivuu, rinnat riippuu kuten myös alapää. Ilman hormonihoitoa ketään naista ei enää ihan oikeasti kiinnosta petihommat. Miehen mieliksi voi "näytellä"  ja sivellä liukastusrasvaa. Hellyyden ja läheisyyden kaipuu ei tietty mihinkään häviä vaihdevuosien jälkeen, ennemminkin lisääntyy vaan kun se ei ole mitään seksiä kun pidetään toisesta kiinni ja pusutellaan. Mulle tämä riittäis mutta miehelle ei. Pakkopullaa on tullut seksistä , pari kertaa kuukaudessa annan vaikka mies vonkaa joka viikko. Hormoneita en ala syömään enkä botoxia ota. Kauneusleikkaukset ovat kauhistus. Naisen tulee näyttää ikäiseltään ja jos ei kelpaa sellaisenaan niin lähteköön mies lätkimään. 

muukalainen

70+71 kirjoitti:
Aha.
Käsittääkseni pysyin kuitenkin aiheessa: Vanhan naisen seksi.

Mie eppäilen joMatkaopastta kysseessä on sattunna hyvämpi pano, eiku painovirhe, siis

"Vanhan naisen seksi" olennee "Vanhan naisen keksi" hyö ku ossoo leipoo.

oletanko

Vierailija kirjoitti:

Sopiihan tähän maailmaan seksikkäitäkin mummeleita. Mitä tuota kauhistelemaan.

olisin samaa mieltä kunhan miehet vaan sen ymmästää, kaikella kunnioituksella , 70-80v

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat