Kyllästynyt

Mieheltäni (61v) leikattiin eturauhassyöpä runsas vuosi sitten. Edelleenkin hän käyttää vaippoja. Erektio on sellainen puolipehmeä ja laukeaminen ei ole siemensyöksy vaan pissa valuu valtoimenaan. En suostu yhdyntään ilman kortsua mutta siltikin tämä on aika epämiellyttävää. Mies syyttää mielellään minua koko syövästään. Hänen ajatuksensa tuntuvat pyörivän pelkästään huonon seksielämän ympärillä johon minä olen syyllinen. Esim. en suostu ottamaan suihin ja yhdyntäyrityksiin en suostu päivittäin. Omankin orgasmin olen alkanut feikata jotta esileikkiin ei tuhraannu aikaa. Minä en kuulemma välitä hänen terveydestään ja hän uhkailee erolla. Olen ehdottanut yhteistä terapeutilla käyntiä mutta se ei ole tarpeen kun miehen pitää vain saada panna!

Kommentit (4)

Vierailija

Kuulostaa siltä, että ongelma on syövän, ei sinun aiheuttamasi. Vaikea on sivusta tulla neuvoja jakamaan, kun sinun ehdotuksesikaan terapeutille menosta ei käy.

Mikä on ennuste jälkiseuraamusten kohdalla? Voivatko ne mennä vielä ohi vai ovatko loppuelämän kestäviä? Mitä lääkärit sanovat? Jos tilanne ei parane, niin aika toivottomalta se näyttää.

Vierailija

Mies tarvitsisi neuvoja siitä, ettei koko maailma romahda, jos mieskunto menee,  varsinkin jos asia ei sinulle ole korvaamaton. Ei kai se vanhemmalla iällä useimmille naisille ole ykkösasia. Mies pitäisi saada tajuamaan, että lakkaisi joka päivä yrittämästä ja se, etteivät kaikki naiset halua mitään suutemppuja tai vastaavia. Näihin asioihin tarvittaisiin varmaan sinun sanojesi lisäksi ulkopuolista apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllästynyt

Ennen leikkausta olleessa infotuokiossa jossa olin mukana ohitettiin leikkauksen jälkiongelmat lähes kokonaan. Oikeastaan minä olin ainoa joka niistä olin kiinnostunut. Mieheni jäi siihen käsitykseen että kuukauden sairasloma ja sitten kaikki on ennallaan. Hän on nyt ”automaattisessa ” jälkiseurannassa elikkä saa viesteinä tulokset. Fysioterapeutin mukaan tilanne ihan hyvä kun ei joudu käyttämään mitään paksuja vaippoja. Seksuaaliterveys ei kuulu jälkiseurantaan joten se on potilaan ihan oma asia. Tämähän taitaa olla enimmälti näiden nuorempien miesten ongelma.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat