Nettitohtori?

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Nettitohtori oli hyvä uusi avaus, mutta jäin miettimään mitä se olisi?
Itse en kaipaa parin viikon päästä tulevaa vastinetta: syö tervellisesti ja harrasta liikuntaa..
Voisiko ET-lehti panostaa jotenkin enemmän vielä tähän tohtorointiin, siis siten, että saisi sitä palvelua, mitä nyt lääkärissä ei välttämättä tänä päivänä saa esim. tietoa sirauksista, niiden ilmenemistä ja hoidoista?

Kommentit (9)

Vierailija

Jos ei tässä tarkoiteta netti-"tohtoria" eli atk-tukihenkilöä, niin mielelläni minäkin lukisin terveydenhoidosta. Nyt kiinnostaa (ja pelottaa) sikainfluenssa, kun joka neljännen suomalaisen ennustetaan siihen sairastuvan, vai muistanko oikein.
Homeopatia ja luontaishoidot, akupunktio ja -painanta sekä monet muut perinteiset hoitomuodot kiinnostaisivat minua myös.

Vierailija

ATK-tukihenkilö olisi kyllä tarpeellinen varmasti. Saisi kysyä. On tämä niin monimuotoinen vempele et´tä ...

Vierailija
-nipa-

ATK-tukihenkilö olisi kyllä tarpeellinen varmasti. Saisi kysyä. On tämä niin monimuotoinen vempele et´tä ...

ATK-tukihenkilöä minäkin kaipaisin tällä hetkellä emnemmän kuin sitä toista tohtoria. Mistä mä sun löytäisin?

Vierailija

Hyviä uutisia: ensi maanantaista (16.11.) alkaen täällä ET-raadissa aloittaa ET-nettilehtori, joka sekä selventää hankalia nettiasioita että käsittelee esittämiänne kysymyksiä.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

En tiedä kumpi oli ensin, muna vai kana, mutta minä ainakin kuvittelin ensin tarkoitettavan netti-tohtorilla "ihmislääkäriä".
Olisi hienoa, jos olisi sellainen palsta, jossa käsiteltäisiin seniori ikäisten tavanomaisia vaivoja ja niiden hoitoa.
Varmaankin on paljon sellaista tietoa mistä voisi olla apua ihan kotikonstein tehtynä.

Vierailija
ET-toimitus

Hyviä uutisia: ensi maanantaista (16.11.) alkaen täällä ET-raadissa aloittaa ET-nettilehtori, joka sekä selventää hankalia nettiasioita että käsittelee esittämiänne kysymyksiä.

Hyvä, hyvä! Tällaista kaipaankin, olen tietokoneen käytön lähes itseoppinut, parin päivän kurssin kävin työtäni varten. Odotan nettitohtoria ja mielenkiintoisia kysymyksiä, sekä niihin helppotajuisia vastauksia..
terv. Biba

Vierailija

Ongelmani on seuraava: joudun käynnistämään tietokoneeni monta kertaa uudelleen päästäkseni nettiin, koska mikään selaimeni (Explorer, Chrome, Opera) ei pääse eteenpäin. Selain kyllä käynnistyy ruutuun, mutta mitään ei tapahdu ja hetken kuluttua sivun yläreunaan ilmestyy tieto "Chrome ei vastaa". Kun käynnistän koneen uudelleen sama voi toistua tai sitten selaimet alkavat toimia normaalisti ja toimivat joskus muutaman minuutin tai sitte ne voivat toimia normaalisti vaaikkapa koko loppupäivän. Nettiyhteyteni (Saunalahti 4G) toimii koko ajan normaalisti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat