Runo: SYKSY

Sivut

Kommentit (89)

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Haluaisin tietää mitä hänellä on melessä joka on typistänyt runoni..Syksyn aurinkoinen päivä.
Haluaisitko näyttää ..jotakin..paremmuutesi..ehkä jotakin jota minun olisi muutettava runossa tai ...
allekirjoituksesi Eno Val..valone ???

Klo 23.:20..Odotin!
Oikein rauhallista ja onnellista yötä. Toivottavasti uneton yösi pitää sinut kiihkeän hikisenä ja peloissasi koko pitkän yön. Niinpä varmasti muistat, että et mene seuraavan kerran sotkeutumaan toisen henkilö runotekstiin.
Ehkä aamulla tapaan selityksesi täällä?

Vierailija
valone

Haluaisin tietää mitä hänellä on melessä joka on typistänyt runoni..Syksyn aurinkoinen päivä.
Haluaisitko näyttää ..jotakin..paremmuutesi..ehkä jotakin jota minun olisi muutettava runossa tai ...
allekirjoituksesi Eno Val..valone ???

Klo 23.:20..Odotin!
Oikein rauhallista ja onnellista yötä. Toivottavasti uneton yösi pitää sinut kiihkeän hikisenä ja peloissasi koko pitkän yön. Niinpä varmasti muistat, että et mene seuraavan kerran sotkeutumaan toisen henkilö runotekstiin.
Ehkä aamulla tapaan selityksesi täällä?

Jos __pisteitäsi jakelet vaikka satapäin...mutta ei tarvitsisi mennä tekstilleni.
Olethan sinä hyvä noukkimaan....

Vierailija

Kiinnostaisi tietää miksi Sinun runojasi arvioidaan noin paljon? Tarkoitan että
tulee -/+ merkkejä paljon nopeasti. Johtuuko se pelkästään nikistäsi; olet
rakastettu ja vihattu kuin julkkis konsanaan?
Runosi ovat upeita, arvioissa jokin mättää. Jos haluut enemmän plussaa niin
vaihda nikkiäsi kokeeksi.

Vierailija

Lainaus:

Olen vaihtanut ja katsonut, todennut, että se on valone - nikki jota vihataan.

Vierailija

Lainaus:

On nämä runoilijat ihme porukkaa kun eivät pysy omalla runot palstallaan.

Katso itsesi missä olet. Tämä on kulttuurisivu ja tarkoitettu runoillekin.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kiitos sinulle sanoistasi:)
Olen vaihtanut ja katsonut, todennut, että se on valone - nikki jota vihataan.

Olen kokeillut, joku korjaa aina miinuksen puolelle, minua ei sinänsä haittaa,ajattelen, että minua on turha joillakin miinusmerkeillä alistaa, ei tehoa, huvittaa lähinnä.
Soisin kuitenkin, että ihmisinä toisiamme kunnioittaisimme, että ei mentäisi toisen hengen tuotteita rikkomaan. Tuo runo syntyi ihanasata tunnelmasta katsellessani harjulla syksyn tuloa aurinkosena myöhäisiltapäivänä. Kun runossa on henkilökohtainen näky, kokemus tai mielessä kuva josta se on syntynyt, niin sen rikkominen tuntuu kurjalta.

Vierailija

Miten palstalle tulleen runon voi tärvellä? Verkkotoimittaja ei kai sitä tee. Pisteitä kai voi voi antaa itselleen vaikka joka kahvikupin välissä?

Vierailija

Lainaus:

Miten palstalle tulleen runon voi tärvellä? Verkkotoimittaja ei kai sitä tee. Pisteitä kai voi voi antaa itselleen vaikka joka kahvikupin välissä?

Katkera kahvinhörppijä...olenko astunut varpaillesi?

Tiedät asian ihan varmasti, älä oleta, että kaikki muut ihmiset olisivat yksinkertaisempia kuin sinä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Tiedät asian ihan varmasti, älä oleta, että kaikki muut ihmiset olisivat yksinkertaisempia kuin sinä.

En juo kahvia, enkä ymmärrä, miten toisen runoihin pääsee käsiksi. Olipa ikävä vastaus, vaikka varpailleni ei ole astuttu.

Vierailija

Lainaus:

Tämäkö se on sitten sitä kulttuuria, kaikkea muuta tällä sivulla.

Niin olet siinä osallisena, huh hei, kultturelli.

Vierailija

Lainaus:

Tämäkö se on sitten sitä kulttuuria, kaikkea muuta tällä sivulla.

Olet siinä kulttyyyrissä nyt hyvin mukana.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

En juo kahvia, enkä ymmärrä, miten toisen runoihin pääsee käsiksi. Olipa ikävä vastaus, vaikka varpailleni ei ole astuttu.

Oli ikävä, huomata kuinka jatkuvasti saa pettyä ihmisten rehellisyyteen!
Täällä missään palstalla ei pääse muutamaa ystävällistä kommenttia tai mielipidettä pitemmälle, kun joku katkeralla asiattomalla kommentillaan tulee keskeyttämään koko keskustelun, yleensä mitään tietämättömänä asiasta. En minäkään töhri joka keskusteluun ja kommentoi, jos en ole mitenkään asiasta perillä.

Vierailija

Runossa kyllä kauniita sanoja........ Mutta jotenkin sekavaa lukea pisteettomia lauseita pötköön.
"Veltto" runo,jos ei lauseen rakennetta.Samat nimimerkit useinkin tunnistaa samanlaisista runoista.
Niitä pisteitä löytyykin usein Runon otsikon perästä.................. Mutta ei itse runosta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat