Miten kirpputoripalsta toimii?

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Onko joku ostanut jotain ko. palstalta?
Onko ilmoittaminen ilmista?
Miten välitän yhteystietoni?

Kommentit (8)

Vierailija

ET-toimitus: Miten kirpputorilta saa pois oman ilmoituksensa, kun se on vanhentunut? Tahtoo sanoa: olen jo ostanut tarvitsemani.

Vierailija
allinlapsi

ET-toimitus: Miten kirpputorilta saa pois oman ilmoituksensa, kun se on vanhentunut? Tahtoo sanoa: olen jo ostanut tarvitsemani.

Helpoin tapa on merkitä oma viesti "asiattomaksi". VIestin yläreunassa lukee "Asiaton viesti?". Klikkaa sitä ja pääset lomakkeelle, jossa voit rastia sopivan kohdan ja kirjoittaa kenttään viestin, esimerkiksi "haluan poistaa viestini kirpputorilta". Viestiä ei tarvitse kirjoittaa. Viesti poistuu muutaman tunnin kuluttua.

Sari Alho

Vierailija
Sirpakka

Onko joku ostanut jotain ko. palstalta?
Onko ilmoittaminen ilmista?
Miten välitän yhteystietoni?

Ilmoittaminen on ilmaista.

Yhteystiedot voi joko kirjoittaa viestiin (esimerkiksi sähköpostiosoitteen).

Suositeltavampi tapa on muokata omia tietoja (klikkaa omaa nimeäsi sivun yläreunasta, kun olet kirjautuneena sisään). Rasti vaihtoehto "minulle saa lähettää yksityisviestejä". Sen jälkeen kaikkiin kirjoittamiisi viesteihin täällä keskustelupalstalla ilmestyy kirjekuoren kuva, jota klikkaamalla muut rekisteröityneet käyttäjät voivat lähettää sinulle yksityisviestejä.

Tarkemmat ohjeet löydät täältä:
http://nettiet.fi/keskustelusaannot/art166-NettiET-fi--keskusteluohjeet-...

Sari Alho

Vierailija

Sari Alholle: Ei "Asiaton viesti" tunnu oikein sopivalta, kun haluaa poistaa oman viestinsä kirpputorilta. Minä en ainakaan haluaisi merkitä omaa viestiäni asiattomaksi. Eikä siellä "Asiattomassa viestissä" ole sopivaa vaihtoehtoakaan. Eikö juuri kirpputoriin voisi laittaa erikseen oman vaihtoehdon poistamisella, esim. "Poista kirpputorilta".

Vierailija
allinlapsi

Sari Alholle: Ei "Asiaton viesti" tunnu oikein sopivalta, kun haluaa poistaa oman viestinsä kirpputorilta. Minä en ainakaan haluaisi merkitä omaa viestiäni asiattomaksi. Eikä siellä "Asiattomassa viestissä" ole sopivaa vaihtoehtoakaan. Eikö juuri kirpputoriin voisi laittaa erikseen oman vaihtoehdon poistamisella, esim. "Poista kirpputorilta".

Valitettavasti tuo on ainut tapa tällä hetkellä. Kun kirjoitat kenttään "haluan poistaa tämän kirpputori-ilmoituksen", käytännössä minä tai joku muu ylläpitäjä voi sen jälkeen poistaa viestisi. Kukaan muu ei näe, että viesti on merkitty asiattomaksi.

Sari

Vierailija
allinlapsi

Ensimmäisen kerran kävin kirppissivuilla.
Siellä on aika paljon sellaisia myyntejä ja ostoja mitkä pitäisi poistaa, koska kaupat ovat jo tehty

Mirri

Vierailija

allinlapsi

Ensimmäisen kerran kävin kirppissivuilla.
Siellä on aika paljon sellaisia myyntejä ja ostoja mitkä pitäisi poistaa, koska kaupat ovat jo tehty

Mirri

Eikös jokainen palstan käyttäjä ole paras henkilö "siivoamaan" omat vanhat viestinsä pois. Ei varmaankaan suuren suuri toimenpide suoritettavaksi. Siihen löytyy ohjekin tuolta ylempää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat