Ovatko miehet itsekkäitä ilkimyksiä?

Vierailija

Haluaisin, että tähän vastaisi joku nainen asiallisesti, eli millaisia kokemuksia teillä on elämänne varrella kohtaamistanne miehistä?

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Lainaus:

Haluaisin, että tähän vastaisi joku nainen asiallisesti, eli millaisia kokemuksia teillä on elämänne varrella kohtaamistanne miehistä?

Ihan pölhöä kysyä naisilta. Miehet on asiantuntijoita omissa asioissaan.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Ihan pölhöä kysyä naisilta. Miehet on asiantuntijoita omissa asioissaan.

Eihän miehet tähän osaa vastata!! Vai moniko sinun mielestäsi uskaltaisi tunnustaa olevansa tuollainen? Ja moniko mies edes tajuaisi olevansa sellainen? Kyllä tätä nimenomaan pitää kysyä naisilta!

Vierailija

Lainaus:

Itsekkäitä ilkimyksiä löytyy sekä miehistä, että naisista

Jokaisessa ihmisessä on itsekkyyttä, tarpeellinen määrä luonnostaan. Toki se voi vääristyä ja lisääntyä ajan ja elämän kokemuksien myötä.Voi se olla myös sivistynyttä röyhkeyttä. Tai moukkamaista toisen ihmisen elämän syrjimistä, parisuhteessakin. Ihmisten itsekkyyttä on ympärillä huomattavissa kaiken aikaa.
Minusta kuitenkin tuntuu, että olen elänyt hyvinkin itsekkään ihmisen kanssa, joka ei itse sitä ymmärtänyt. Hän rakensi elämää kunnianhimoisesti kaikessa, omia tarpeitaan ja halujaan täyttäen.
Rinnallaan kiltti sopeutuva, toisten parasta ajatteleva puoliso. Minun kokemukseni miehen, siis yhden miehen itsekkyydestä ei vielä paljon valota tätä kysymystä.

Vierailija

Kyllä niitä ilkimyksiä on sekä miehissä ,että naisissa. Ei sukupuoli tekee kestään inhottavaa.
Vaan muut asiat sen aiheuttaa ..jos aiheuttaa-)

Vierailija

Lainaus:

Aika typerä kysymys. Kaikki ihmiset ovat itsekkäitä. Jotkut vain itsekkäämpiä kuin toiset. Sukupuolella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä niitä ilkimyksiä on sekä miehissä ,että naisissa. Ei sukupuoli tekee kestään inhottavaa.
Vaan muut asiat sen aiheuttaa ..jos aiheuttaa-)

Tuohon sanoisin, että en koe ketään ihmistä inhottavan!
Oli kysymys itsekkyydestä!

Vierailija

kirsikankukka55

Eivät ole

Montako miestä olet tavannut elämäsi aikana, kun on noin hyvät kokemukset.

Minä ainakin miehenä tunnustan olevani itsekäs. Kaikki jotka muuta väittää valehtelevat. Siitä huolimatta teen aina parhaani sen suhteen että otan muut huomioon.

-Nuorikolli

Vierailija

Uskoakseni - Nuorikolli - on "normaali" suomalainen mies ;) sanoo toimivansa oikein, mutta tekee ihan niin kuin itse ajattelee.

Vierailija

Nietzschen kuuluisa, törkeä lausahdus kuuluu:"Menetkö naisen luo? Älä unohda piiskasi" , viittaa jo sadismiin, enempään kuin ilkeily.Häikäilemättömiä juonittelijoita olivat Elena Ceausescu, Mirjana Milosevic, Evita Peron - ilkeillä osaavat naisetkin. Ihmiset osaavat olla itsekkäitä ja ilkimyksiä.

Vierailija

Lainaus:

Nietzschen kuuluisa, törkeä lausahdus kuuluu:"Menetkö naisen luo? Älä unohda piiskasi" , viittaa jo sadismiin, enempään kuin ilkeily.Häikäilemättömiä juonittelijoita olivat Elena Ceausescu, Mirjana Milosevic, Evita Peron - ilkeillä osaavat naisetkin. Ihmiset osaavat olla itsekkäitä ja ilkimyksiä.

Maailma on tällainen, itsekkyys ja omahyväisyys kaiken ahneuden, pahuuden...allekirjoitan mielipiteesi..jos sillä nyt mitään merkitystä on.
Jos maailmassa, täällä Ihanassa Suomenmaassa olisi enemmän miehiä...naiset olisivat toisilleen ystävällisempiä;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat