Elämän ilo

Itse olen suuntautumassa Transveliin päin eli olla meikattuna ja puettuna naisten alus/päällys vaatteisiin ja olen sitä todella kauan miettinyt että olenko valmis elämässäni muutokseen joka vaikuttaa normi arkea ja miten muutos otetaan minussa vastaan. Olen aika hoikka mies jolle sopisi hyvin naismainen olemus ja tyyli ja haluaisin apua ja neuvoja täällä kun olen halukas myös liikkumaan julkisesti ja muutenkin ihan normaalisti elää meikattuna ja pitää päälläni naisten alus/päällys vaatteita ja hoitaa asioita ja käydä kaupassa ilman että tarvisi pelätä. Nykyään olen kotona meikattuna ja puettuna naisten alus ja päällys vaatteisiin ja en häpeä sitä koska olen tähän tottunut ja alkanut ymmärtää mikä todella olen. Jos tiedätte vinkkejä niin kirjoittakaa ja auttakaa minua löytämään itsetunnon ja rohkeuden elää näin naismaisesti ihan normaalia arkea. En häpeä suuntautumistani ja päätöstäni elää näin ihmisiä me täällä pallolla ollaan. Onkohan tämä oikea palsta keskustelemaan asiasta vai missä palstoissa olisi tähän viittaavaa.
Minulla on unelma ja haave toteuttaa tämä. Mä en vaan tiedä onko laillista. Olen itseni kanssa hyvin sujut vaikka kumppania ei ole mutta osaan silti hyväillä ja rakastella itseni kanssa mikä on ihanaa ja tykkään siittä ja siinä saa nautintoa ihan rauhassa ja kyl on pakko tunnustaa että minulta löytyy myös Dildo.

Kommentit (3)

Vierailija

Minulla on antaa neuvo. Pienellä googlailulla löydät Setan sivut. Sieltä löydät neuvoja ja vertaistukea sekä ohjaudut transihmisten keskustelupalstoille.

Täälläkin saattaa olla aiheesta kiinnostuneita, mutta luulen kuitenkin että vähemmän. Oliko sinulla oikeasti tiedon jano vai oliko tarkoituksesi kohauttaa oletettuja mummoja pikkuisen trollaillen?

Vierailija

Edellinen ohje on hyvä. Ei me vanhat mummot tällaisista hätkähdetä, vaikka aloittajalla olisin tarkoitus sellaista saada aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Elämän ilo

Kiitos tiedosta se on minulle todella tärkeä asia. Tässä tännääkin olen vain käynyt tupakalla pöskut ja rintsikat normejen alla vähän jännittää kun haluaisi pukea naisten tiukat farkut ja topin päälle ja lähteä ulos haukkaaman happea.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat