miessiivooja

Vierailija

Onko väärin jos on olemassa miehiä jotka käyvät siivoamassa naisille tasa-arvon vuoksi ikäänkuin roolit murtaen?

Kommentit (4)

Vierailija

Tarkoitatko ihan ystävänpalveluna vaiko palkattuna siivoojana?
Luulen että jos sosiaalivirastosta lähetettäisiin minulle raavas mies kotiavustajaksi, niin säikähtäisin ovisilmästä katsoessani. Sen verran harvinainen on miespuolinen kotiavustaja, ainakin naisen huushollissa. Mutta en toki tahdo syrjiä miehiä enkä mollata ammatinvalinnasta, ihan o.k. Kaikkeen tottuu, onhan totuttu miespuolisiin sairaanhoitajiin ja lastenhoitajiin, ja toisaalta naispappeihin. Minun luokkakaverini, joka valmistui teologisesta tiedekunnasta, ei naispuolisena saanut papin virkaa. Vasta paljon myöhemmin naispappeus toteutui meillä.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ei kai siivoaminen ole sukupuolesta kiinni? Yhtä lailla minulle kelpaisi mies kuin nainekin siivoamaan, jos vain jälki olisi samanlaista. Tervetuloa vaan miessiivooja meille siivoamaan.
Terveisin Aluisa

Vierailija

Aivan kuten Aluisa sanoo: ei siivoaminen ole sukupuolesta kiinni. Ex-mieheni on todella tarkka ja huolellinen siivoja silloin harvoin kun hän alkaa siivota. Sama koske muutamaa muuta miestuttavaani. Itse en ole yhtä pedanttinen. Miehet sopiva todella hyvin siivoamaan etenkin kun on painavia mattoja piiskattavana.

Vierailija

En oikeastaan miehen siivoustaitoa epäilekään, aikamiespoikieni huusholleissakin on siistimpää kuin minulla.
Mutta voisin luulla, jos vieras mies seisoisi oven takana, että siellä joku roisto pyrkii sisään. Meillä päin on käynytkin murtomiehiä, mennä keväänä viimeksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat