Asentohuimaus.

Vierailija

Kärsitkö tästä vaivasta, minun elämää häiritsee paljonkin pitkään paikallaan olon jälkeen on varoen lähdettävä liikkeelle.

[IMG]http://i.imgur.com/WJh9B.png[/IMG]

Kommentit (4)

Vierailija

Syyskuun alussa sain kovan päänsäryn otsaan ja huimasi kovasti. Söin ja nukuin mutta ei mennyt ohi. Soitin päivystykseen ja heti oli mentävä vastaanotolle. Taksia ei ollut paikalla joten jouduin nojaamaan seinään että pystyin soittamaan auton. Olo oli kuin pahemmassakin humalassa. Sairaalassa pää kuvattiin ja olin yön päiv.osastolla. Diaknoosi hyvänlaatuinen asentohuimaus. Kotiin yhtä huonossa tai jopa huonommassa kunnossa, oksensinkin. Pari vuorokautta nukuin ja voin pahoin. Painokin alkoi laskea. Kahteen viikkoon en liikkunut kotoa ja ensimmäisen kerran kun olin auton kyydissä meno oli ihan mahdotonta, pelotti vaikka mieheni ajoi alle nopeusrajoituksen. Maisema vilisi silmissä, sivuille en pystynyt katsomaan ollenkaan. Itse ajoin autoa vasta kuukauden kuluttua ja silloinkin oli oltava todella keskittynyt ja tuijottaa vain tien keskireunaa. Nyt kahden kuukauden jälkeen en tunne vieläkään olevani täysin kunnossa. Kaikenkaikkiaan on ollut vain kaksi ihan hyvää päivää. Hyvänlaatuinen mutta pahanoloinen huimaus! Niistä asentoliikkeistä en ole kokenut olevan mitään hyötyä!

Vierailija

Näin on äkkijarrutuksetkin tekee pahaa auton kyydissä, itse en uskalla enää ajaakkaan, taidan viedä ajokortin vallesmannille.

Vierailija

Uskallatko käydä jollakin kokeneella fysioterapeutilla/ naprapaatilla tai manuaaliterapeutilla. Helsingissä on "kuuluisa" Karppinen ainakin. Muita en tiedä.
Pahalta kuullostaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat