AURINKOLOMALLE

Vierailija

Etsin naiskaveria äkkilähdölle Jordaniaan. Itse olen paljon matkustellut, perheellinen nainen. Seura ois kivaa ettei tarttis yksin puhella.

Kommentit (9)

olivia
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tutkin eilen illalla Jordanian matkoja ja mietin kuka lähtisi kanssani tammikuun puolivälissä kun minulla on kahden viikon loma. Onko sinulla tarkoitus lähteä jo tämän vuoden puolella?
Minäkin olen paljon matkustellut mutta Lähi-Idässä en ole käynyt. Petra kiinnostaa minua erityisesti.

Vierailija

Hei Olivia!

Muutamia kertoja eri vuodenaikoina Egyptiin ja kerran Israeliin matkanneena tiedän, että paras matkustusaika olisi niihin kohteisiin kuten myös Jordaniaan meikäläisittäin loppusyksy ja alkukevät. Uimisen kannalta taas syksyllä merivesi on jonkin verran lämpimämpää. Tammikuussa oon bruukannu suunnata kaukokohteisiin. Mutta hei, jos et pääse vielä matkaan enkä minäkään löydä ketään nyt matkakaveriksi niin saatan ottaa sinuun uudelleen yhteyttä tammikuussa.
Terv. Anonyymi Liisi

lahdenpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Yksin lomalle lähteminen on usein vähän tylsää, mutta lomakohteissa löytyy usein muitakin yksin matkustajia, kunhan vaan tarkkailee vähän ihmisiä mm. aamiaisella tai altaalla, joista saa hyviä keskustelu kummppaneita. Syksyllä ja keväällä on hotelleja, joissa ei mene yhden hengen lisämaksua, ainakin Kreetalta olen löytänyt ja varannutkin taas kevääksi sellaisen.

Vierailija

Tylsäähän se yksin on lomailla, varsinkin vieraassa maassa! Jos ,on vaikka Espanjaan lähtijöitä ,tämä mummo ottaa seurakseen mielellään toisen naispuolisen!

nimim: hillatar

Vierailija

Hei.

Otin yhteyttä opiskeluaikojen kämppikseeni ja olemme menossa viikon lomalle suomalaiseen lomanviettopaikkaan. Odotan innolla yhteistä lomaa ja yhteisiä muistoja opiskeluajoilta.
Toivottavasti sinäkin löydät matkaseuraa.
Ei minunkaan matkustusintoni tähän loppunut - ehkä menemme seuraavalle matkalle yhdessä?

Vierailija

Lumikki saa vuoden alusta paremmin tietoa, milloin pääsen lähtemään, joten ilmoittelen myöhemmin ,jos sattuis jollakin olemaan aikaa lähteä matkaseuraksi! Vielä korostan ,että olen naimisissa, miesystävää en etsi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat