päässä humisee ja äänet kuuluu kummalta!

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei!

NYT MUUTAMAN VIIKON OLEN HUOMANNUT, ETTÄ ESIM. RADION TAI TV:N ÄÄNET KUULOSTAVAT
KUMMALTA, ÄÄNI JOTENKIN SÄRISEE. LÄÄKÄRILLÄ KÄVIN JA KERROIN OIREESTA, KÄSKI SEURATA TILANNETTA.
TÖISSÄ TYÖKAVEREIDEN ÄÄNET MYÖS KUULOSTAVAT NYT OUDOLTA.
TÄMÄ TULI YHTÄKKIÄ.
MINULLA OM KROONINEN NUHA JA ALOITIN NUHALÄÄKKEEN, JOS SE AUTTAISI.
MIKÄ PÄÄSSÄ VIKANA? MIKÄ AUTTAA?

SÄRINÄ

Kommentit (6)

Vierailija
eitietoo

Hei!

NYT MUUTAMAN VIIKON OLEN HUOMANNUT, ETTÄ ESIM. RADION TAI TV:N ÄÄNET KUULOSTAVAT
KUMMALTA, ÄÄNI JOTENKIN SÄRISEE. LÄÄKÄRILLÄ KÄVIN JA KERROIN OIREESTA, KÄSKI SEURATA TILANNETTA.
TÖISSÄ TYÖKAVEREIDEN ÄÄNET MYÖS KUULOSTAVAT NYT OUDOLTA.
TÄMÄ TULI YHTÄKKIÄ.
MINULLA OM KROONINEN NUHA JA ALOITIN NUHALÄÄKKEEN, JOS SE AUTTAISI.
MIKÄ PÄÄSSÄ VIKANA? MIKÄ AUTTAA?

SÄRINÄ

Ootsä sama tapaus ku se raato, vai se jaksamiseen kyllästynyt? Jumalan etsintä-keskustelusta löytyy apu: uskon psykoosi. Ilman mitään mömmöjä.

Vierailija

Itselläni on samoja oireita, minulla on meniere-tauti.
Oletko kuullut/tietoinen siitä?
Suolan käytön vähentäminen auttaa.

Vierailija

Kannattaa käydä korvahuuhtelussa, jos on vaikkua korvissa liikaa niin äänet kuulosta kummilta.

Vierailija

Tää auttaa ja on vaaratonta: Vedä ilmaa keuhkoihin, pidätä hengitystä, suu kiinni
ja sulje sieraimet sormilla puristaen ja nielaise. Toista päivittäin useita kertoja.

Kerro mitä tunnet?

Vierailija

Minullakin vähän oudon tuntuinen pää tänään.Kaikki äänet ikään kuin kaikuvat päässä ja äänet ottavat korviin. Lisäksi on lievää päänsärkyä, pahoinvointia (kerran oksentanut), sekä ankara väsymys. Tasapaino tuntuu hiukan huteralta muttei huimaa.
Olen tässä joutunut huilailemaan koko päivän. Toivottavasti huomenna on parempi olo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat