Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (2) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Terveys Luunmurtuma Luunmurtuma Vierailija klo 16:21 | 13.11.2012 Minkälaisia kokemuksia rannemurtuman paranemisesta, jos on ollut dorsaalista kallistumaa? Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (5) 1/5 | klo 16:35 | 13.11.2012 Vähän kun otaa vastakallistumaa, niin kyllä se siitä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/5 | klo 16:43 | 13.11.2012 Paha kallistella. Kipsi estää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/5 | klo 16:47 | 13.11.2012 Kallistelee sitten sitä terveempää kättä! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 4/5 | klo 18:16 | 13.11.2012 Hankala juttu minulla, leikattu ja oiottu muutama kerta. Siltikään ei saatu normaaliksi, pahat liikerajoitukset jäivät pysyviksi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 5/5 | klo 23:03 | 13.11.2012 Ehkäpä sitten kovin vähäisen kallistuman vuoksi ei kannata leikkaukseen lähteä. Näin olen kuullut joidenkin muidenkin leikkauksella hoidettujen sanovan. Joillakin jopa tilanne pahentunut. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Terveys Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Terveys Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/5 | klo 16:35 | 13.11.2012 Vähän kun otaa vastakallistumaa, niin kyllä se siitä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/5 | klo 16:47 | 13.11.2012 Kallistelee sitten sitä terveempää kättä! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
4/5 | klo 18:16 | 13.11.2012 Hankala juttu minulla, leikattu ja oiottu muutama kerta. Siltikään ei saatu normaaliksi, pahat liikerajoitukset jäivät pysyviksi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
5/5 | klo 23:03 | 13.11.2012 Ehkäpä sitten kovin vähäisen kallistuman vuoksi ei kannata leikkaukseen lähteä. Näin olen kuullut joidenkin muidenkin leikkauksella hoidettujen sanovan. Joillakin jopa tilanne pahentunut. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Vähän kun otaa vastakallistumaa, niin kyllä se siitä.
Paha kallistella. Kipsi estää.
Kallistelee sitten sitä terveempää kättä!
Hankala juttu minulla, leikattu ja oiottu muutama kerta. Siltikään ei saatu normaaliksi, pahat liikerajoitukset jäivät pysyviksi.
Ehkäpä sitten kovin vähäisen kallistuman vuoksi ei kannata leikkaukseen lähteä. Näin olen kuullut joidenkin muidenkin leikkauksella hoidettujen sanovan. Joillakin jopa tilanne pahentunut.