Operaattorit.

Vierailija

Hyvä operaattori on minulla, möivät epäkelvottoman nettiyhteyden 4G- tyypin langattoman, asun kuitenkin niin reuna alueella, ettei yhteys toiminut kuin silloin tällöin, 2 kk taistelun jälkeen tarjosivat 3G-liittymää jonka hinta ei ole kuin kolmasosa tuosta aiemmasta, ja korvaukseksi tuosta 2kk toimimattomuudesta 2 kk veloituksetta, ja nyt toimii hyvin.
nopeus tippui kuitenkin puoleen entisetä mutta katsomot ja muut filmit näkyy sujuvasti, en mainosta operaattoria joten sitä en tuo julki.

Kommentit (2)

Vierailija

Noita ei varmaan kovin tiheässä ole tuollaisia operaattoreita, kyllä ne tahtoo viedä tuhkatkin pesästä veikkaan ettei ole ainakaan sonera, eikä DNA.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Hyvä operaattori on minulla, möivät epäkelvottoman nettiyhteyden 4G- tyypin langattoman, asun kuitenkin niin reuna alueella, ettei yhteys toiminut kuin silloin tällöin, 2 kk taistelun jälkeen tarjosivat 3G-liittymää jonka hinta ei ole kuin kolmasosa tuosta aiemmasta, ja korvaukseksi tuosta 2kk toimimattomuudesta 2 kk veloituksetta, ja nyt toimii hyvin.
nopeus tippui kuitenkin puoleen entisetä mutta katsomot ja muut filmit näkyy sujuvasti, en mainosta operaattoria joten sitä en tuo julki.

Minulla on lähe sama kokemus, tikku - 4G- pätki, menin tietysti aikani taisteltuani liikkeeseen takaisin ja puristettiin 3G- mutta kun kysyin hinnasta, myyjä sanoi, että ei vaikuta. Taidampa ottaa uudestaan käsittelyyn asiani. Tänne on nyt valmistumassa valokuitulinja joka on maksuton tässä talossa. Kun tämä sopimus menee umpeen vaihdan takaisin ..suureen yhtiöön.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat