Anna-Liisa Tilus: ”Vanhuksilla pitäisi olla oikeus hoitaa viralliset asiansa ilman nettiä”

Anna-Liisa Tilus: ”Vanhuksilla pitäisi olla oikeus hoitaa viralliset asiansa ilman nettiä”

Anna-LIisa Tilus otti kissan alkuvuodesta: ”Halusin välttää tyhjän sylin syndrooman, kun ei ole enää lapsia kotona.”

Tv-kuuluttaja Anna-Liisa Tilus, 53, on kiitollinen geeneistään ja tankkaa energiaa liikunnasta. Lapsenlapsi on hänen elämänsä aarre. Minun numeroni -juttusarjassa tuttu kasvo kertoo elämänsä tärkeistä numeroista.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No onhan Tilus sievä. Ihminen kaunistuu vanhetessaan. Koska ulkoinen hötkyily jää vähemmälle.
Vasta surujen myötä ihminen oppii ajattelemaan.
Elämä on niin epäoikeudenmukaista. Tuota lausetta kun hokevat ihmiset joiden elämässä ei ole ollut juuri mitään hankaluuksia.
. Itse kun on kokenut pahimman mahdollisen ,niin tulee hiukan ärtyneeksi tuollaisista jeesusteluista.
Totuus on ei meitä kukaan luoja ole luonut, vaan meidän vanhempamme. Hyvine ja huonoine puolueen.
Ja kaikki on vain sattuman sanelema juttu.

Vierailija

Suorastaan kiukuttaa kun  niitä vanhuksia jotka eivät käytä nettiä eivätkä ole liittyneet Facebookiin pidetään tyhminä ja nuorisukupolvi naureskelee heille. Itse kyllä käytän ahkerasti nettiä mutta facebookin kierrän kaukaa. Minulla ei ole mitään tarvetta kirjoitella sinne kuulumisiani tai lukea mitä siellä joku kirjoittaa tai osallistua johonkin sen kautta. Netti on hyvä isäntä mutta huono renki monessa asiassa. Suomessa ikä-ihmisten oikeus tulee saada hoitaa asiat ilman tietokonetta. Yhtälailla voitaisiin sanoa ministereille, että teidän on osattava lentää kuuhun ihan omin neuvoin!

täti t

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat