Nostetaan kissa pöydälle

Vierailija

Alkuviiosta vierai Venäjän Dimitri Medvedev ja kirjaimellisesti "nosti kissan pöydälle". Lahjoitti
Tarjalle Siperiankissan sisarrodun naamiokissan pennun.
Hyvä Dimitri! Varmasti mieluinen lahja.
Vierailulla kävi myös NATOpäällikkö Rasmussen. Käviköhän NATOtuttamassa Suomea.
Ei NATOtuta minua.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:

Alkuviiosta vierai Venäjän Dimitri Medvedev ja kirjaimellisesti "nosti kissan pöydälle". Lahjoitti
Ei NATOtuta minua.

Siperiaan tuollainen kommunisti joutaa, ootko, vähän hölökyn kölökyn höpsö!

Vierailija

Kaunis kissa. Haloselle sopiva. Tuskin se kissa mikään kommunisti on.
En ainakaan usko, vaikka Siperiasta tuleekin.

Vierailija

Lainaus:

Ei NATOtuta minua.

Medvedev ei nostanut kissaa pöydälle. Vilautti vain valokuvaa. Rasmussen ei vilauttanut edes Naton valokuvaa. Mutta jopa Timo Soini oli tyytyväinen Rasmussenin esitykseen.
Kun tahallaan korostelee väärinymmarrettyjä asioita,
sellainen V***TTAA minua.

Vierailija

Kun kysyin kesämökkini maalaisnaapurilta, että mihin se teidän viime kesäinen kissa on hävinnyt, että ei sitä enää oo "kun hyppi pöyvälle". Älkää siis ihmeessä nostelko kissoja pöydälle, huonosti voip käydä! ;)

Vierailija

Mistä saisi ostaa tuollaisen kissan, ottaisin heti. Pitäiskö soittaa Medvedeville tai peräti Putinille? Tai ehkä Tarja voisi järjestää.
Niiiiin sööööööööööttti!

Vierailija

Lainaus:

Mistä saisi ostaa tuollaisen kissan, ottaisin heti. Pitäiskö soittaa Medvedeville tai peräti Putinille? Tai ehkä Tarja voisi järjestää.
Niiiiin sööööööööööttti!

Oisi jännittävää kuulla, mitä Venäjä vastaa.

Vierailija

Minä en ikinä lahjoittaisi minkäänlaista eläintä kenellekään, kysymättä ensin onko lahjan vastaanottaja halukas sitoutumaan vuosikausien eläimenhoitoon. Tarjakin olisi saattanut haluta viettää vanhuudenpäivänsä (anteeksi!) vapaana kissanhoidosta. En tiedä, ilahtuiko lahjasta - mutta tuskin kysyttiin, olisiko sellainen lahja mieluisa. Ei saanut edes rotua itse valita.

Vierailija

Lainaus:

Niiiiin sööööööööööttti!

Tuo kissa-rontti on tullut ennenkin vastaan, aivan lähitontilta voi tiedustella.
Ettei vain jo kissan etsijät ole täällä joukolla matkassa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat