Kirjoittaako vai ei?

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minulle käy usein niin, että kun kirjoitan jonkin aloituksen, vastauksen tai kommentin johonkin ketjuun, niin saatuani jutun valmiiksi, ajattelen, mitä tuotakaan kannattaa lähettää ja pyyhin pois.

Mistähän tuo mahtaa johtua ja käykö jollekulle joskus samoin? Lienenkö kuin laskeva aurinko?

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija
Vanha elli

Minulle käy usein niin, että kun kirjoitan jonkin aloituksen, vastauksen tai kommentin johonkin ketjuun, niin saatuani jutun valmiiksi, ajattelen, mitä tuotakaan kannattaa lähettää ja pyyhin pois.

Mistähän tuo mahtaa johtua ja käykö jollekulle joskus samoin? Lienenkö kuin laskeva aurinko?

Pelkäätkö arvostelua? Sinun mielipiteesi on yhtä arvokkaita kuin toistenkin! Älä suotta arastele :) valone

Vierailija

Voin kertoa ,että minulle käy monta kertaa samoin.
noloa kun saatan jo julkaista ja sitten kuitenkin poistan,
olisko syytä vain enemmän luottaa itseensä tai ei ottaa niin vakavasti näitä asioita.

Vierailija

Eihän sitä periaatteessa kukaan tiedä kuka sen mielipiteen on laittanut, vaan joku on kirjoittanut.
Minä olenkin sitä mieltä, että ei täällä keskustele muuta kuin mielipiteet. Mitä moninaisempia mielipiteitä, sen mukavampi kirjoitella, minusta ainakin.

Vierailija

Eihän sitä periaatteessa kukaan tiedä kuka sen mielipiteen on laittanut, vaan joku on kirjoittanut.
Minä olenkin sitä mieltä, että ei täällä keskustele muuta kuin mielipiteet. Mitä moninaisempia mielipiteitä, sen mukavampi kirjoitella, minusta ainakin.

Vierailija

Vanha elli

Pelkäätkö arvostelua? Sinun mielipiteesi on yhtä arvokkaita kuin toistenkin! Älä suotta arastele :) valone

En totisesti pelkää arvostelua, mutta tulee vain sellainen tunne, että onko tuossa nyt mitään uutta ja ketä tuokin ajatus kiinnostaa. Jos jokin kirjoitus joskus ärsyttää, ajattelen, että kyllä tuohon joku muu kohta tarttuu ja niin yleensä käykin.
Vanha elli

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Vanha elli

En totisesti pelkää arvostelua, mutta tulee vain sellainen tunne, että onko tuossa nyt mitään uutta ja ketä tuokin ajatus kiinnostaa. Jos jokin kirjoitus joskus ärsyttää, ajattelen, että kyllä tuohon joku muu kohta tarttuu ja niin yleensä käykin.
Vanha elli

Kirjoita vaan silti. Kyllä sinun mielipiteesi on varmasti ihan hyvä ja kiinnostava. Kyllä täällä paperia riittää.... :)

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vanha elli

Niin, mistähän tuo johtuu, että minullekin käy usein noin. Tai oikeastaan en ehdi kirjoittaa sitä mielestäni asiallista kirjoitustani vaan suunnitteluksi jää ja meinaamiseksi. Minä taidan pelätä eniten sitä, että tulen väärin ymmärretyksi ja keskustelu menee ikäväksi riitelyksi. Olen yli kolme vuotta tänne kirjoitellut ja olin aluksi aika ennakkoluuloton. Olen tänä aikana nähnyt miten helposti niitä väärinymmärryksiä tulee.

Vierailija

Tuo on kyllä totta,että helposti väärin ymmärretään,olen sen joskus kokenut ja se tekee aremmaksi kirjoittamaan.
Mutta toivotaan ,että täällä olisi viksua väkeä,vaihdetaan vain ajatuksia.

Vierailija

Lainaus:

Tuo on kyllä totta,että helposti väärin ymmärretään.

En ajattele sitäkään, että tulisin väärin ymmärretyksi. Ehkä yksi syy on tämä ikä. Kun on tarpeeksi kauan elänyt, tulee tunne, ettei mitään kummempaa uutta sanottavaa ole. Pitää kai oppia ajattelemaan, että vaikka minusta tuntuu siltä, niin ehkä joku kuitenkin saa joitakin ideanjyväsiä tai muita murusia elämänkokemuksestani.

Sekin vielä, että kirjoitan hirveän nopeasti. Kun sitten luen pulpunneet lauseet ja pysähdyn tarkemmin ajattelemaan, tulee tsunami-ilmiö eli heittättää takaisin päin ja delete pelaa. :)

Vierailija

niin....
Vanha elli....minuun on iskenyt nyt tuo..en pyyhi pois,mutta en kirjoitakaan...en pelkää arvosteluja,enkä siksi,mutta ihan samoin,olen ajatellut;tuon on sanonut moni muukin..
Voi,olla että tämä tunne häviää ja innostun taas kommentoimaankin,kuten nyt,mutta taitaa olla niin,että en löydä oikein kiintoisaa aihetta,enkä koe olevani sitä,joten taidan pitää tauon.Jo olen kirjoittanutkin ja tullut kukkia ja kuraa.
Mutta jos suinkin sinä jaksat,niin kirjoita ihmeessä,kyllä se itsellekin antaa ja myös toisille,vaikka ei niin kummallista olisikaan se asia.
Iloista talven oloisen jatkoa.

Vierailija

Ajatellaan liikaa,mitä muut meistä ajattelevat.
Sokeasti luotan kuitenkin ennakko luulottomasti ja toivoisin rakentavia keskusteluja ja että toisiaan huomioidaan ja kunnioitetaan.

Vierailija

Kun on lapsesta asti lytätty ja annettu ymmärtää että ei osaa mitään, ei tiedä mitään, ei ole mitään... Ja kun vielä kuuskymppisenäkin isoveli sanoo että ootsä noin tyhmä, eipä tee mieli avata suutaan missään, eikä muutenkaan ilmaista mielipidettään. Ainakin minulla on näin, haluan pitää jonkinlaisen itsekunnioituksen itsestäni. Kun se muilla ihmisillä jäisikin vain ajatteluksi mutta kun levitellään ja paisutetaan toisen asioita ja ihan tahallaan, halutaan loukata ja olla ilkeitä.
Lienevätkö he onnellisia.

Vierailija
Vanha elli

Erittäin hyvä systeemi, miksi nyt poikkesit tavoistasi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat