Kalatja

Olen tällaisena 50+ ikäisenä naisena ihmetellyt mistä vanhemmat miehet juttelevat itseään kaksikymmentä vuotta nuorempien naisten kanssa. Kyllä ymmärrän ja hyväksyn että komea, menestynyt viisikymppinen mies ottaa nuoren naisen, mutta mistä saatte jutun juurta? Eikö tule tunne, että toinen on kasvanut niin erilaisessa maailmassa, että on vaikea täysin ymmärtää toinen toistaan? Olen vain utelias, en kateellinen :-)

Kommentit (11)

Vierailija

Siinäpä onkin hyvä kysymys. Olen monesti miettinyt samaa esim.julkkisten parisuhteista lukiessani. Jos miettii omia aikuisia lapsia, löytyy aina puhumista vaikka he ovat kasvaneet toisenlaiseen aikaan,kun minä.
Voisiko sitä ajatusta soveltaa pareihin, joilla iso ikäero, että molemmilla on annettavaa toisilleen, myös opittavaa toisistaan.
Siihen kun lisätään puolisoiden välinen vetovoima, lopputuloksena voi olla hyvä parisuhde.
En ihaile pareja, joilla on kymmeniä vuosia ikäeroa mutta se on jokaisen oma päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varmaan on vain kiva heiluttaa peittoa, eihän siinä välttämättä tarvitse keskustella, ei taida ehtiäkään.

Vierailija

Oh my. Olen 50 vuotias nainen enkä ymmärrä ihmettelyäsi alkuunkaan. Olen koko ikäni jutellut kaiken ikäisten miesten ja naisten kanssa ja aion tehdä sitä vastakin. Jutun aihetta löytyy harrastuksista, työstä, matkustelusta, lapsista varmaan tulevaisuudessa lastenlapsista, säästä, taloyhtiön asioista ym. Olen kauppatieteilijä joten paljon löytyy siis työasioita ja sekä kollegoissa että asiakkaissa on paljon vastakkaisen sukupuolen edustajia. Onko tuo jokin konservatiivinen tapa että eri-ikäiset ja eri sukupuolia olevat ihmiset eivät saisi keskustella keskenään? Mitenhän satuinkin tulemaan tänne palstalle justiin kun en pidä itseäni vielä Et-lehti-ikäisenä. 

Vierailija

Tottakai saa eri-ikäiset miehet ja naiset keskustella, ei siinä mitään, vaan löytyykö yhdistäviä aiheita. Siihen tosin taitaa vaikuttaa luonne ja yleiskiinnostus asioihin. Avarakatseinen, aikaansa seuraava saa jutun luistamaan.
Jos on kyse juttelun lisäksi seksisuhteesta, en pysty ymmärtämään mksi nuori nainen menee vanhan ukon kanssa sänkyyn. Vai että peittoa heiluttamaan, huh!
Olen +55v enkä voisi kuvitella että minua likistelisi +70v pappa. En tosin halua 30v poikastakaan, oma ikäkaveri paras.

Vierailija

Saattaa olla että nämä nuoret naiset etsii isähahmoa jostain syystä. Mutta nämä miehet sitten milläs tämän selität,miksi nuorempi nainen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan on vain kiva heiluttaa peittoa, eihän siinä välttämättä tarvitse keskustella, ei taida ehtiäkään.

Tähän on lisättävä, että kysyn vain, moniko vanha pariskunta keskustelee henkevästi. Jos on vuosikymmenet istuttu saman pöydän ääressä, saattavat puheenaiheet kummasti vähetä.

Vierailija

Nuoria naisia kiinnosta vanhemmat miehet, koska heillä on mammonaa.

Voi matkustella.

Ehkä salarakas jossakin...

Vierailija

Noinhan se on, ei tule oman ukon kanssa hempeitä tai syvällisiä keskusteltua, kun on vuosikymmenet yhdessä oltu.
Vanhojen miesten pitää terästäytyä jutuissaan ja naisen huomioinnissa jos tahtovat valloittaa nuoren naisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tähän on lisättävä, että kysyn vain, moniko vanha pariskunta keskustelee henkevästi. Jos on vuosikymmenet istuttu saman pöydän ääressä, saattavat puheenaiheet kummasti vähetä.

Kyllä niitä keskustelun aiheita riittää vanhemmallakin iällä.

On siinä tuo tuttu ja turvallinen kumppani lähellä.

Seksi ei ole pää-asia.

Terveisiä  vaimoihmiseltä, joka joutui luopumaan rakkaastaan 49-vuoden avioliiton jälkeen, sairaus vei tuonelaan.

Kaipaus on suunnaton.

Vierailija

Niinhän se varmaan on pitkä ikävä kun rakkaan puolison menettää. Nykymaailmassa kumppanit tuntuu vaihtuvan niin tiuhaan että pitkä liitto on harvinaisempaa.
Joku laittoi mammonan kiinnostavan nuoria naisia. Voi olla niinkin. Se tuntuu itsensä myynniltä rahaa ja vaikutusvaltaa vastaan.
En pysty kuvittelemaan että olisin nuorena tai milloinkaan siitä syystä miesten huvittaja.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat