Vierailija

Niin pitäisikö asiakkaan/potilaan olla hyväntuulinen saadakseen hyvää ja asiallista palvelua.
Että ei vain erehdy kysymään mitään esim kuinka kauan kestää päästä lääkärille.

Tai potilaana ollessaan on aina varma siitä (vuodepotilas) että haluaako vai haluaako puuroa vai ei. Niinkuin yksi puurolautasellinen tätä maailmaa ravisuttaisi.
Oikein alkaa riitelemään , että koita päättää.
Kun on ollut leikkauksessa, ei välttämättä oikein mikään maistu.
Kun sitte se puurolautanen tulee, tulee sen kanssa piimää.
Sitten hoitajalta on mennä hermot, kun haluaisikin maitoa puuron kanssa!
No näillä korteilla...

Kommentit (1)

Vierailija

Eihän potilas tai asiakas jaksa olla aina hyväntuulinen, eikä hoitohenkilöstö ehkä sitä odotakaan mutta heillä on liikaa töitä eivätkä jaksa kohdata potilasta oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat