Keskustelut

Tervetuloa keskustelemaan!

Rekisteröityneet ja kirjautuneet käyttäjät voivat kirjoittaa viestejä nimimerkillään, mutta keskusteluun voi osallistua myös ilman rekisteröitymistä. Muista, että olet sekä nimimerkillä että nimettömänä vastuussa sanoistasi. Älä kirjoita, liitä tai linkitä viesteihisi sellaista, jota et olisi valmis tuomaan julki myös nimelläsi. Kirjoita napakasti ja otsikoi selkeästi.

Jokaisen keskustelijan tulee noudattaa keskustelualueen sääntöjä. Lue ne täältä!

25.12.2011

Tuolla yhdessä viestissä kerrottiin että ihmisen elämän tarkoitus on etsiä Jumalaa. Minulle tämä oli uusi asia, mutta mikäpä siinä, kyllähän tällaisenkin harrastuksen voisi hyvin aloittaa.

12.6.2019

Täällä oli joskus aikoinaan sanaketju, jossa 2-osaisen yhdyssanan loppuosa oli alku seuraavalle yhdyssanalle. Tästä se lähtee, tulkaa mukaan !

Linja-auto
Autokoulu
Koulukirja

18.3.2020

Minkälaisia tunteita teissä yli 70-vuotiaat herätti karanteeni suositus? Itse koin sen ensin hyvin henkilökohtaisena rajoituksena, mutta sitten aloin ajattelemman kuinka se on myös itsesuojelua ja jos tällä karanteenilla selviän ilman koronaa niin olen kiitollinen.

18.5.2017

Tänä vuonna en ole terevettä päivää viettänyt. Pännii niin vietävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eilen 13:13

Meillä on ja on ollut kivaa. Huumorintajumme on samanlainen, yhtenäinen. Keskustelemme aivan päivittäin maailmanmenosta, ajankohtaisista asioista ja jopa politiikasta, vaikka kumpikaan ei kuulu, eikä ole kuulunut koskaan mihinkään puolueeseen.

5.1.2010

Hei ystävät!
Koska jostakin syystä Mukavien asioiden kalenteri jostakin syystä on mennyt juntturaan, niin eikös tämäkin ole mukava asia, että aloitetaan se tässä uudelleen.
Minusta on mukava asia kun tapaan taas "nettitutut" tälläkin palstalla.

25.9.2015

Lupsakkoo illanköllykkee vuaj jokkaiselen. Kokkeilempa herätelä henkii tuas murrek ketjuu. suaphaa nähhä kui äijjän käyp.

22.11.2016

Olen menettänyt puolisoni muutama viikko sitten.
Olen yrittänyt etsiä asiallista nettikeskusteluryhmää, jossa olisi keskustelijota jotka
ovat myöskin menettäneet puolisonsa äkillisesti ja yllättäen.
Haluaisin kuulla miten toiset ovat selvinneet asiasta.

16.3.2013

En löytänyt täältä varsinaista lintukeskustelua,vaikka linnuista on kyllä juttuja monessakin keskustelussa,ja kuviakin on paljon.Tämä olisi nyt pelkästään linnuille.

8.9.2009

Pitääkö orkidean kukinnan jälkeen leikata kukkavarsi pois?Itse tein niin,kun kukkavarsi kellastui.Sen jälkeen kyllä alkoi lehdet kellastua ja viimein koko kukka mädäntyi juuresta.Nyt on toinen orkidea kukassa parhaillaan.En haluaisi menettää sitäkin kun olen saanut sen äitienpäivän lahjaksi.Laji

14.8.2010

Tässä uusi palsta kaiken laisille eläimille.
Koti ja villieläimille, pankaahan kuvia tulemaan.
Tässä on meidän Misukka neiti.

14.11.2011

Miten pääsee eroon hammaslääkäripelosta.Tänään on pakko mennä sinne kun särkee.Istun rautakankena siellä ja puristan käsinojaa.Tunnetko samoin?Vm-49

6.11.2011

Äiti on kohta ysikymppinen. Hä asuu yksin ja on selviytynyt melko hyvin arjen askareissa. Keväällä hän joutui sairaalaan kolmeksi kuukaudeksi ja kotiutettiin melko hauraassa kunnossa.

25.1.2014

On se ihmismiel kummallinen. Oon koko ajan ihmetelly, miks on aina vain avattava uus ketju, vaikka entisiinki mahtuis tekstii. Ja nyt ite syyllistyn samaan. Onhan tuolla raadin puolella toinen murreketju, mutta se kirjautuminen on liian vaivalloista.

27.1.2014

Passini meni vanhaksi enkä uusinut sitä enää, vaan hankin henkilökortin. Kortti tuli, mutta tuli myös kirje, josta en ymmärrä yhtään mitään. Kuka viisaampi voi opastaa? Missä tilanteissa yleensä tarvitsen henkilökorttia, kun on jo pankkikortti ja Kela-kortti?

18.10.

marraskuun lopulta joulukuun puoliväliin. näköjään rokottavat kovastikkiin yksin matkaajaa. Hakusessa matkailusta kiinnostunut nainen, ilman mitään sitoumuksia, siis ihan kaveripohjalta kanarialle. pariviikkosen meinasin olla katsomassa aurinkoa ja meressä välillä uiden.

9.10.

Olen miettinyt mitä on rakkaus oikeastaan . onko se kiintymystä vai enemmän. Omani korostaa kuinka kuuluu rakastaa ja kerjää sitä, Minusta rakkautta ei voi pakottaa. - Rakastatteko vanhempianne? Vai onko kyse velvollisuudentunteesta enemmän...

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 349864
  • Viestiketjuja yhteensä 13472
  • Käyttäjiä yhteensä: 13898
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä11133