Vierailija

Kuinka vahva ihmisen tarvitsee olla ? Olen saanut kuulla olevani itsekäs, ylpeä ja huomion hakuinen. Ajauduin konkurssiin vuoden alussa ja elämä luisui alamäkeen kaikin tavoin. Kaikki olemassa oleva katosi ja keskituloisesta tuli köyhä. Vanhempani sairastavat vakavasti ja en osaa käsitellä asiaa. Olen aikuinen 50 paremmalla puolella ja taistelen velkasaneerauksen kanssa, kelan kanssa, ulosottomiehen ja pian en enää jaksa. Minun ystävät kaikkoavat koska alan kadottaa sosiaaliset taidot. En jaksa, osaa enää puhua. Seurassa en osaa sanoa mitään ja alan ahdistua. Tästä ahdistuvat myös muut. Minut onkin uhattu jättää seuran ulkopuolelle koska kukaan ei halua katsella minua tuollaisena. Käyn terapiassa josta ei ole ollut apua. Tässäkö elämä oli ? Miten minusta tuli taakka ja olisiko kohteliasta jättää ystävät ennenkuin he tekevät lopullisen ratkaisun ......

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuli taakka ja olisiko kohteliasta jättää ystävät ennenkuin he tekevät lopullisen ratkaisun ......

Minkä lopullisen ratkaisun? Olisiko sinun keskityttävä omaan selviytymiseen ennemmin kuin miettiä sitä, miten seuraelämässä pärjäät. Vaikeissa tilanteissa n.s. ystävät jättävät ja vain tosi sellaiset pysyvät tukena ja pitävät yhteyttä. Se vain on niin. Terapiassa ei useinkaan kaikki selviä hetkessä, mutta jos kuitenkin jatkaisit sitä.

Vierailija

Ongelma onkin kun ne pari tosiystävää jättävät jos en pysty seurustelemaan heidän ystäviensä kanssa. Ehkä on todella parempi keskittyä omaan itseen . Kiitos viestistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Elämän voi kääntää itselleen edulliseksi, tiesitkö sitä, enkä nyt tarkoita maallista mammonaa vaikka sekin puolustaa paikkaansa. Positiivisen itsetutkistelun aika, ja sen positiivisen tuloksen kautta suuntaat mielenkiintosi itseesi, asenteeseesi, ja ajatuksesi  siihen mikä sinua itseä kiinnostaa! Ei siihen mitä muut ajattelevat. Ajattelet omaa hyvinvointiasi, syöt terveesti, liikut raittiissa ilmassa, et tupakoi, etkä käytä alkoholia, jotta maailmasi ei vääristy, vaan katsot sitä rehellisesti ja suoraan silmiin.  Pärjäät kyllä ja löydät vahvuutesi! Onnea ja rohkeutta uuteen elämääsi! nim. kokenut

Vierailija kirjoitti:
Kiitos ajattelemisen aihetta vielä niin vaikeaa mutta yritetään :)

Varmasti, mutta jos todella tahdot, niin onnistut,  kun sinulla on halu selvitä ja kehittyä, toki se aikansa ottaa. Hyvä olisi jos löytäisit joltain kehittävältä kurssilta samanhenkisiä ystäviä, eli heitä joita kiinnostaa itsensä kehittäminen, hyvinvointi ja hengellinenkin kasvu.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat