40-vuotiaana kaksoset saanut Maarit Tastula: ”He ovat elämäni tärkein asia”

40-vuotiaana kaksoset saanut Maarit Tastula: ”He ovat elämäni tärkein asia”

Kun Maarit Tastula, 56, tuli nelikymppisenä äidiksi, hän ymmärsi, että arpa olisi voinut mennä ohi ja tunsi pohjatonta kiitollisuutta. MInun numeroni -juttusarjassa tunnettu ihminen kertoo elämänsä tärkeistä numeroista.Lue koko juttu

Kommentit (7)

Ylefani

Minä pidän suuresti näistä Maarit Tastulan ja Anne Flinkkilän keskusteluohjelmista, joissa annetaan tilaa haastateltavan vastauksille ja ajatuksille. Kaikista ylenkään keskusteluohjelmista ei voi sanoa samaa. Uskon , että aika moni kuulija on kanssani samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ismo

Vähän se on niin, että kun on kuunnellut Maaritin haastatteluja, niin muiden tuntuvat vähän ontoilta ja tyhjiltä. Hienoja haastateltaviakin on saanut, joita on vaikeakin tavoittaa. 

Fani Hollolasta

Olen aina katsonut Tastulan ohjelmia. Ne on ajatuksia herättäviä ja mielenkiintoisia todellisia tapahtumia. Haastateltavat ovat avoimia ja luontevia Tastulan keskusteluissa. Ei paatosta, ei paisuttelua, ei päivittelyä vaan luontevia elämän tarinoita.

Vierailija

Tämä uusin keskusteluohjelma ei ole ollut niin mielenkiintoinen kuin aikaisemmat.
Useissa jaksoissa mässäillään kuolemalla ja surulla. Lähestymistapa on samanlainen , joku uusi pitäis löytää.
Onhan Tastula ja flinkkilä taitavia toimittajia.

Vierailija

Ja varsinkin tämä tunnusmusiikki....on masentava. Jakson aikana joka välissä ulvahtaa soimaan.
Varsinainen korvamato! :((

Vierailija

Tastulan raiskauksia käsittelevä jakso oli pohjanoteeraud.
Haastateltavana sri Lankasta kotoisin ollut mies puhui järkeä ja oli viisaampi kuin haastattelija.
Tastula muistutti että enitenhän tekee raiskauksia suomalaismiehet. Eikö osaa prosenttilaskuja ? Suurin suhtellinen osuus maahanmuuttajilla.
TAASKO SUOMALAISNAINEN ISTUU TV:SSÄ JA PUOLUSTELEE JA YMMÄRTÄÄ NÄITÄ TEKOJA KUN TEKIJÄ ULKOMAALAISMIES.?
HÄVETTÄÄ TUO HYSSYTTELY.
Omia lapsiamme raiskataan ja vielä viitsii hyssytellä ja verrata suomalaisiin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat