Vinkkejä kaivataan

Vierailija

Olisiko teillä kellään tietoa että paljonko halvimmillaan maksaa keinojuurihammas ja särkeekö se paljon kun sen ottaa?

Itselläni lähti etuhammas uskomattomassa kolarissa,Testasin autoliikkeessä yhtä vanhaa jenkkiä ja kaasu hirtti pohjaan,en saanut millään vaihdetta vapaalle koska kyseessä automaatti vaihteinen auto ja kun virrat sammutin niin jarrut eivät toimineet enään ja törmäsin 6 parkissa olleeseen autoon.

Kommentit (13)

Vierailija

Jos noin on tosiaan käynyt, kuin aloittaja kertoo, täytyy taas vaan todeta, että todellisuus on aina tarua ihmeellisempää! Hampaiden hoidosta en tiedä muuta kuin sen, että mitä vaikeampi juttu, sen enemmän taatusti kuluu rahaa. Korvaakohan joku vakuutus tämän Sinun tapauksessasi, ota selvää.

Vierailija

Eiköhän implantin hinta ole noin pari tuhatta euroa. Soitto hammaslääkärille varmistanee oikean hinnan.

Vierailija

Lainaus:

Olisiko teillä kellään tietoa että paljonko halvimmillaan maksaa keinojuurihammas ja särkeekö se paljon kun sen ottaa?

Itselläni lähti etuhammas uskomattomassa kolarissa,Testasin autoliikkeessä yhtä vanhaa jenkkiä ja kaasu hirtti pohjaan,en saanut millään vaihdetta vapaalle koska kyseessä automaatti vaihteinen auto ja kun virrat sammutin niin jarrut eivät toimineet enään ja törmäsin 6 parkissa olleeseen autoon.

Huono tuuri kaverilta vajosi satojen tuhansien arvoinen telakaivuri suohon hytinikkunoita myöten arvaa harmittiko, tuli duuniin pitä paussi!

Vierailija

Netistä löytyy helposti hinnat, implantti on kallis, paljon halvemmaksi tulee muovihammas joka tuetaan naapurihampaisiin. Luulisi autoliikkeellä olevan vakuutus joka korvaa vahingot.

Vierailija

Joo olen kanssa katsellut ja soittanut pariin h lekuriin ja 2 tonniahan se on :(.Ihme että on niin kallis.autoliikkeen vakuutusyhtiö korvasi mulle mun omavastuu osuuden autoon ja maksoi 4 auton korjaukset ja 2 lunastukseen.

Vierailija

Tosta kolarista viellä niin asiasta tekee uskomattoman se että äitini (80v) tuli takaamaan auton lainaa ja halusi hypätä koe ajelulle auton kyytiin,lähestyimmi n 150m ennen T-risteystä kaasu meni ITSESTÄÄN pohjaan ja lähti ohjuksen lailla eteen päin (en edes ole tiennyt että auto voi kiihtyä noin) sutien ja heiluan vauhdin vaan kiihtyessä äitini sai paniikki kohtauksen ja törmättiin suoraan risteyksen pihassa olleisiin autoliikkeen autoihin ja jiitä katolleen ojaan.Vain luoja tietää mitä olisi tapahtunut ellei olisi ollut Turvavöitä.

Vierailija

Lainaus:

Tosta kolarista viellä niin asiasta tekee uskomattoman se että äitini (80v) tuli takaamaan auton lainaa ja halusi hypätä koe ajelulle auton kyytiin,lähestyimmi n 150m ennen T-risteystä kaasu meni ITSESTÄÄN pohjaan ja lähti ohjuksen lailla eteen päin (en edes ole tiennyt että auto voi kiihtyä noin) sutien ja heiluan vauhdin vaan kiihtyessä äitini sai paniikki kohtauksen ja törmättiin suoraan risteyksen pihassa olleisiin autoliikkeen autoihin ja jiitä katolleen ojaan.Vain luoja tietää mitä olisi tapahtunut ellei olisi ollut Turvavöitä.

Uskooko joku, että tuo on totta? Minä en ainakaan. Mitähän seuraavaksi hajosi?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Uskooko joku, että tuo on totta? Minä en ainakaan. Mitähän seuraavaksi hajosi?

Kyllä kai näinkin voi käydä - autossa oli jotakin vikaa....???????

Vierailija

Äitilleni ei käynyt mitään,Luojan kiitos.eli paria tonnia joutuu pulittaa hampaasta?sattuuko sen ottaminen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat