Suonikohjujako

Minulla on ilmaantunut paljon sinisiä näkyviä verisuonia jalkoihin ja luultavasti myös yksi suonikohju. Tuota mahdollista suonikohjua välillä pakottaa ja siihen tulee ajoittain viiltävää kipua. Jalkojen laskimot on ultrattu ja lääkäri totesi ettei minulla ole laskimoiden vajaatoimintaa.

Nyt ihmettelenkin mikä voisi tälläistä verenkiertohäiriötä ja verisuonien näkymiin tulemista aiheuttaa, kun kerran ultralla ei mitään löytynyt? On sellainen olo, että jokin estää veren normaalia palautumista ylöspäin.

Kommentit (1)

Vierailija

Suonikohjujako kirjoitti:
Minulla on ilmaantunut paljon sinisiä näkyviä verisuonia jalkoihin ja luultavasti myös yksi suonikohju. Tuota mahdollista suonikohjua välillä pakottaa ja siihen tulee ajoittain viiltävää kipua. Jalkojen laskimot on ultrattu ja lääkäri totesi ettei minulla ole laskimoiden vajaatoimintaa.

Nyt ihmettelenkin mikä voisi tälläistä verenkiertohäiriötä ja verisuonien näkymiin tulemista aiheuttaa, kun kerran ultralla ei mitään löytynyt? On sellainen olo, että jokin estää veren normaalia palautumista ylöspäin.

Entäs jos kyseessä on veren laskimon/laskimoiden toiminta häiriöistä.

Jos kyseessä on polven alapuolella niin testaa varovasti tukisukkia käyttämällä tai keskustele ennen käyttöä lääkärin kanssa. Itse en keskustellut ja olen tarpeen tullen käyttänyt  niitä onnistuneesti mutta vain päiväsaikaan muutaman vuorokauden ja sitten muutaman vuorokauden tauko, joskus viikkojen tauko ennen kuin tarvetta tulee esiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat