Vierailija

Vaikka olen jouluihminen tai siis ihminen, vaikka en ole syntynyt jouluna, niin joulu masentaa vielä enemmän kuin viikonloput.

Pirtsakka aamujuontaja toivottelee TV ruudussa hyvää perjantaihuomenta ja kysyy juontajapariltaan: mikä päivä huomenna on, no kysyy miesjuontaja. Nainen naurunsa lomasta saa kerrottua: saa avata joulukalenterin ensimmäisen luukun!

Mieliala itsellä on sellainen, että mielen pohjalla on muuta raskasta, joten tekopirteys ei nyt tehoa.

Kommentit (1)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen jouluihminen tai siis ihminen, vaikka en ole syntynyt jouluna, niin joulu masentaa vielä enemmän kuin viikonloput.

Pirtsakka aamujuontaja toivottelee TV ruudussa hyvää perjantaihuomenta ja kysyy juontajapariltaan: mikä päivä huomenna on, no kysyy miesjuontaja. Nainen naurunsa lomasta saa kerrottua: saa avata joulukalenterin ensimmäisen luukun!

Mieliala itsellä on sellainen, että mielen pohjalla on muuta raskasta, joten tekopirteys ei nyt tehoa.

Ymmärrä hyvin, jos mielesi on raskas omien vaikeuksiesi kanssa.

Kerron, ei minunkaan mieleni mettä keitä. Takana on raskas vuosi. Mieheni menehtyi tammikuussa ja sen jälkeen on ollut kaikenlaista tekemistä.

En toki aio sinun niskaasi kaataa omia vastoinkäymisiä.

Haluaisin, että iloitset tästä ihanasta vuoden ajasta kera kynttilöiden ja joululaulujen.

Niin minäkin teen: Olohuoneeni on täynnä tavaraa remontin tieltä. Televisio kyköttää tuolla nurkassa. Jotenkin pystyn sitä katselemaan.

Aattoaterialle menen tyttäreni luokse.

Ps.Olen elämässäni viettänyt niin erilaisia jouluja, eri paikoissa. Hyväksyn ne kaikki, myöskin ne murheelliset .

Elikkä kirjoittaja, haluan kuitenkin toivottaa sinulle seesteistä Joulun aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat