How many sisters

Löytyisiköhän mukavaa matkaseuraa maaliskuulle? Kustannussyistä...😥 Yksinmatkustavana ei ole mielestäni reilua maksaa isompaa summaa matkasta joten mieluisa matkakaveri hakusessa....ihan sama jos olet mies tai nainen mutta odotan käytöstapoja 😊
Ikähaarukka saisi olla +50....impulsiivinen, utelias, innostuva, kiinnostunut, uskalias kokeileva, ei kelloon katsoja, hetkessä elävä, rento, sopeutuva, joustavakin, sopivasti/vähän alkoa nautiskeleva nainen tai mies...laitahan viestiä. Mukavaa matkaseuraa tiedossa! 👍😊

Kommentit (9)

Vierailija

Olen samaa mieltä klo 9.52 kanssa. Luettuani noita esitettyjä "vaatimuksia" matkaseuran suhteen tuntuu, ettei sellaista ihmistä löydy ainakaan täältä. Itseään voi pitää mukavana matkaseurana mutta valitettavasti aloittajan viesti ei anna ihan sellaista kuvaa....ja ylenmääräinen hymiöiden käyttö vahvistaa vaikutelmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihanhan tuo on pirteä ja asiallinen matkaseuranhaku, ainoastaan hakijan sukupuoli jää arvoitukseksi. Näillä sivuilla saa harvoin asiallisia vastauksia ja matkaseura jää löytymättä. Jos ihan tosissasi haet matkakaveria ja olet naispuolinen niin menepä facebookiin ja siellä Reissunaiset ryhmään. Sieltä löytyy naisia jotka ovat tosissaan matkaseuraa vailla, siellä sinua voi onnistaakin.

Vierailija

Pirteä varmaan, mutta aika huithapelisti kirjoitettu ja kun tulee keskiyön aikaan, ei sekään houkuttele vastaamaan. On varomatonta lähteä kaverin kanssa, joka ei katso kelloa ja käyttää iloliemiä. Siinä voi olla matkakaverilla paimentamista, jos meinaa mukana olla.

Paljon matkustaneena en lähtisi tuollaisen kelkkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En koskaan lähtisi täysin tuntemattoman henkilön kanssa matkalle.
Niinpä, kun tutunkin kanssa voi tulla erimielisyyksiä.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan lähtisi täysin tuntemattoman henkilön kanssa matkalle.
Niinpä, kun tutunkin kanssa voi tulla erimielisyyksiä.

Olisiko tässä iässä jo antoisampaa pysytellä kotinurkilla omine erikoisuuksineen.

Olen maalimaa kiertänyt niin paljon, että ei kauemmaksi enää tee lainkaan mieli, koska ja kun huomaa :) että on ikä tuonut kaikenlaisia rajoituksia ja lisännyt mukavuuden ja sujuvuuden halua.

Että hyvää matkaa vain! Mökin muoriltakin  varmasti taas tänätalvenakin saamme lukea ja katsella matkakuviasi ja iloita niistä, melkein kuin itse olisi matkalla!

Vierailija

Aloittaja ei kerro itsestään muuta kuin että on omasta mielestään mukavaa matkaseuraa mutta esittää kovasti odotuksia matkaseuran suhteen....? Jonkun mielestä pirteää. Jaahas.

Olen matkustanut yksin, tuntemattomien ja tuttujen kanssa.  Huonoimmat kokemukset ovat tuntemattomien kanssa matkustamisesta, nähty muutama kerta ennen matkaa. Kumpikin osapuoli esittänyt parastaan ennen matkaa niin todellinen luonne ja yhteensopivuus ei tullut ilmi. Olen myös ostanut kaksi kertaa yksittäisen petipaikan niin että samaan hotellihuoneeseen tuli täysin tuntematon henkilö. En suosittele!

Tutun kanssa kun lähtee matkaan, esim miesystävä/ naisystävä, niin se asettaa suhteen koetukselle. Hyvästä ystävästä saattaa löytyä yllättäviä luonteenpiirteitä kun ei ole koskaan ennen asuttu yhdessä. Puhun kokemuksesta. Takana yksi viikon  etelän matka miesystävän kanssa, joka johti eroon ja toinen kahden viikon kiertomatka Eurooppaan, jolloin sukset menivät ristiin parhaan lapsuudenystävän kanssa moneksi vuodeksi.

Onnellisin olen ollut matkatessani yksin vaikka olen joskus joutunut maksamaan muutaman sata euroa enemmän omasta hotellihuoneesta. Olen osallistunut retkiin omien mieltymyksieni mukaan ja tutustunut kohteisiin yksin kävellen tai julkisia kulkuneuvoja käyttäen. Mikä autuus kun ei tarvitse raahata perässä "ei-niin-kiinnostunutta" matkaseuraa ja voi mennä sinne, mikä itseä kiinnostaa.

Vierailija

Parasta on varata oma huone lähtiessään yksin matkalle. Ei ole riippuvainen kenestäkään.

Kokemusta on. Mielellään maksan muutaman euron ylimääräistä.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat