Huutokauppakeisari-sarjan Heli Palsanmäki oli luopua toivosta, mutta tapasikin Akin: ”Yhteys välillemme syttyi heti”

klo 19:03 | 5.1.2019
Huutokauppakeisari-sarjasta tutut Heli ja Aki Palsanmäki tapasivat deittisivustolla vuonna 2005. Rakkaus mullisti Helin elämän – sekä ammatti että asuinpaikka vaihtuivat.Lue koko juttu
Hyvä ,huutokauppa Keisarinna ja Keisari.Ihania ihmisi olette. : )
Siis oli tarkoitus kirjoittaa piirikorttien pussiin laittaja tms.
Ei ole todellista, että joku viitsii takertua koulutuksiin. Persoona kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin koulutus. Ja mitä välii oli koulutusta tai ei. Yliopiston käynyt voi myös yhtälailla tehdä lähärin hommia.
Hyviä ja kansanläheisiä olette Heli, Aki ja Markku!
Katson aina ohjelmanne.
Miksi jollakin oli halu mollata Heliä?, olipa koulutusta tai ei niin hän on erittäin miellyttävä ja sydämellinen persoona, ainakin ohjelmasta saa sellaisen kuvan.
Mielenkiintoista on katsoa tätä ohjelmaa.
Heli ja Aki tapaavat matkoillaan mielenkiintoisia ihmisiä ja myytäväksi tarkoitettuja tavaroita.
Seuraan myös sitä, miten hinnoittelu lopussa muotoutuu.
Nimim. Kauppa kiinnostaa ja kierrätys
En ollenkaan puutu ihmisiin, vaan olen korvia myöten täynnä heidän toimintaansa televisiossa ja lehdissä. Kyllä liika on liikaa.
Televisiossa voi vaihtaa kanavaa ja lehtiä ei tarvitse lukea.
En ole katsonut Huutokauppakeisari-ohjelmaa aktiivisesti vaan silloin tällöin kun TV:stä ei ole tullut kerta kaikkiaan mitään muutakaan katsomisen arvoista. Vaikuttaa ihan mukavalta tuo Palsanmäen pariskunta, vereviä maaseudun ihmisiä.
Ainoa, mikä minua häiritsee ohjelmassa, on monien tavaroitaan pariskunnalle myyvien ihmisten tietämättömyys tavaroidensa todellisesta arvosta. Tämä mahdollistaa myyjien "hyväksikäytön" ja Palsanmäen pariskunnan elinkeinonharjoittamisen! Ymmärrän toki, että huutokaupan pitäjän on saatava korvaus siitä, että hakee tavarat niiden myyjältä ja pitää huutokauppaa mutta usein olen nähnyt tässä ohjelmassa vedätystä sen suhteen mikä on oikea ostohinta.
Eipähän Helin aikaisemmalla ammatilla liene kellekään väliä. Nyt hän on hyvä siinä mikä on!
Kiva on joskus katsella, mutta on kyllä alaarvoista
kaupankäyntiä. En myöskään ole ihastunut heihin erityisesti henkilöinä puolituhmine vitseineen. Hatun noston arvoista siltikin on, että saavat elämäänsä tuolla syrjäkylällä myönteistä vauhtia! Ja katsojille kohtuullisen mukavaa viihdettä.