Rahat joululahjoihin.

Vierailija

Varastin vinkin aikanaan tuttavaltani, hän laittoi kaikki kolikot jotka vuoden aikana kertyy johonkin sopivaan jemmaan joulun alla oli sievoinen summa, nykyisin on käynyt kato kun kortilla maksetaan niin paljon ostoksia ettei juurikaan kolikoita kerry, äsken laskin 67 € ja muutama sentti päälle eipä paljoo ostella. taitaa mennä kinkkuun ja sapuskaan kaikki!

Kommentit (4)

Vierailija

Joko taas on se aika, vuosi on mennyt äkkiä. Lahjan ei tarvi olla kallis. Tuntuisi nololta ottaa kallista lahjaa vastaan.

Vierailija

Ei ole sellaista pelkoo olemassa, en ole koskaan saanut mitään rahallisesti arvokasta lahjaa, en ole kyllä itsekkään ostanut.
Tyttärelleni annoin 1000 mk ylioppilas lahjana, joskus muinoin kun olin vielä hyvillä ansioilla.

Vierailija

Jos ei olisi joka paikassa viikko- tai oikeastaan kuukausikaupalla sellaista mainos-rummutusta,
ei minua niin paljon harmittaisi oma rahapulani. Täälläkin kysellään: "Paljonko aiot käyttää
joululahjoihin?"
Minulle itselleni riittäisi hyvin vaatimaton joulu, mutta nuoria mielellään ilahduttaisi samantapaisella
summalla kuin aiempinakin jouluina.
Jos saisin jostain tukun seteleitä, niin piffaisin koko porukan kylpylähotelliin pyhiksi. Se vasta olisi
rentouttavaa vaihtelua.

Vierailija

Ostan lapsille ja lastenlapsille n.15e/hlö lahjat. Se riittää aivan mainiosti piristämään joulua.
Sekin lahja täytyy olla yleishyödyllinen. Yksi nukkelegolahja jo ostettu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat