Uskallatko lähteä kanssani matkalle !

Vierailija

Olen mukavaa matkaseuraa vailla. Matkakumppani iällä ei ole niin väliä ,mutta ehkä lähes samanikäisillä olisi enemmän yhteistä eli 60-65 mutta muutkin ikäluokat käy. Minäkin olen mummoiässä ,vaikka sitä en itse aina uskokaan. Toki peilissä näkyy kyllä passikuvani näköinen "typykkä". Olen iloinen, nauravainen matkakärpäsen purema ja varmasti kivaa matkaseuraa, tanssin, laulan ja viinikin maistuu. Tykkään aurinkoisista ihmisistä jotka osaavat pitää hauskaa. Tiukkapipot kauhistuttaa . Mieluinen matka olisi tammikuussa ja kiva olisi tavata ennen sitä ja vaikkapa suunnitella tulevaa, vaikka se ei tapoihini kuulukaan. Extempore usein parasta. Mottoni on "ELÄ JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ".

Sivut

Kommentit (55)

lahdenpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Olen mukavaa matkaseuraa vailla. Matkakumppani iällä ei ole niin väliä ,mutta ehkä lähes samanikäisillä olisi enemmän yhteistä eli 60-65 mutta muutkin ikäluokat käy. Minäkin olen mummoiässä ,vaikka sitä en itse aina uskokaan. Toki peilissä näkyy kyllä passikuvani näköinen "typykkä". Olen iloinen, nauravainen matkakärpäsen purema ja varmasti kivaa matkaseuraa, tanssin, laulan ja viinikin maistuu. Tykkään aurinkoisista ihmisistä jotka osaavat pitää hauskaa. Tiukkapipot kauhistuttaa . Mieluinen matka olisi tammikuussa ja kiva olisi tavata ennen sitä ja vaikkapa suunnitella tulevaa, vaikka se ei tapoihini kuulukaan. Extempore usein parasta. Mottoni on "ELÄ JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ".

On mielenkiintoinen matkakumppanin haku "ilmoitus". Siinä ei kyllä selviä kumpaa sukupuolta etsit. Itsekin joudun usein matkustamaan yksin ja jos saan seuralaisen mukaan sen on oltava nainen. Toiseksi kannattaa esiintyä nimimerkillä. Itse olen valitettavasti hakemukseesi "yli-ikäinen". Mutta matka kevääksi on jo tilattu ja välilläkin vielä ennen kevättä ehtisi matkustaa jonnekkin.

Vierailija

Lainaus:

Elä ja elä vielä enemmän,ihanaa kun joku "ikä-ihminen"ottaa ja lähtee tälle tielle,onnea :)

Onks 60v joku ikä-ihminen tai ei sitä tiedä minkä ikäistä ikäihmisenä pidetään. Kaikilla on joku ikä olemassa. Mikä olis vastakohta ikä-ihmiselle, jolla nuorta ihmistä vois samoin kuvailla, olisko se ali-ikä-ihminen.

Vierailija

Lainaus:

Just tollaset 60+ bilettäjät ovat surkea näky matkoilla. Ollaan niin nuoria, että.

Pysy sinä Kehä III:n kylpylöissä!

Vierailija

Lainaus:

Just tollaset 60+ bilettäjät ovat surkea näky matkoilla. Ollaan niin nuoria, että.

Miksi jäädä sänkyyn makamaan ja odottamaan kuolemaa.Kyllä kuolema löytää ja korjaa olemme missä tahansa.Ja sitä paitsi saattaa käydä aikapitkäksi jos alkaa sitä kotona odottaa.Ja sitten sitä vasta on vaikea ihminen.
Eikun bilettämään niin kauan kuin jalka siirtyy .
En todellakaan pidä ihmisistä jotka valittaa joka asiasta.

Vierailija

Lainaus:

Vieläkö suomalaiset käyttäytyy aurinkorannoilla häpeeksi toisille isänmaan rakastajille, ne teki niin jo 60luvulla. Ajattelin, että hyvä maine jo olisi kiirinyt jo lomapaikoille "eteläänkin"ja että irstaat örveltäjät olisi vähentyneet.
Nuorelta saa näyttää vaikka 80 -kymppinen mummi tai taata, sieltä yleensä löytyy puhdasta elämäiloa.

Vierailija

Tuskin pysyn, Flamingo on kyllä ihan hyvä, mutta ulkomailla reissaan paljon, en ole riippuvainen kotimaan tarjonnasta.

Vierailija

Lainaus:

Niin sitä ikää karttuu meille jokaiselle päivä päivältä enemmän. 60+ alkaa vain olla helpompaa elää kun ei jokaista ryppyä ja harmaata hiusta tarvitse enää erikseen metsästää suurennuslasin kanssa niinkuin nuorempana. Ne kun näkyy ilmankin.

lekottelija
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Käyn silloin tällöin katselemassa ja lukemassa näitä keskustelupalstoja ja täytyy taas ihmetellä miksi nuo keskustelut menee niin ilkeälle tasolle. Tässä pyydetään itselle sopivaa matkaseuraa. Miksi joku vastaa ettei ole halukas tulemaan ja bilettämään ja alkaa halventaa matkaseuraa haluavaa.
Ymmärtäisin, että hän vastaa, joka haluaa mukaan matkalle ja viihtyy kysyjän seurassa.
Älkää hyvät ihmiset olko ilkeitä!
Mukavaa joulun odotusta Teille kaikille!
Ps. toivottavasti saat asiallisia vastauksia ja toivomaasi matkaseuraa.

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 30.11.2012 12:43
.... Tässä pyydetään itselle sopivaa matkaseuraa. Miksi joku vastaa ettei ole halukas tulemaan ja bilettämään ja alkaa halventaa matkaseuraa haluavaa.
Ymmärtäisin, että hän vastaa, joka haluaa mukaan matkalle ja viihtyy kysyjän seurassa....

Samaa minäkin ajattelin: keskustelun aloittaja kyselee itselleen sopivaa matkaseuraa,
ja odottaa vastauksia heiltä, jotka ehkä kiinnostuisivat lähtemään.
Ei kaikkien muiden tarvitse käydä kertomassa, etteivät missään tapauksessa lähde jne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat