JOULUKALENTERI

Vierailija

Se on nyt joulukuu kaikille tiedoksi, joukossamme voi olla joku koka ei sitä ole vielä älynnyt kalenterin ensimmäinen luukku on tässä.

[IMG]http://i.imgur.com/rjZFx.jpg[/IMG]

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Kiitos!
Olispa ollut mukavaa jos olisit linkittänyt koko kalenterin.
Löytyisi helpommin eikä veisi sitä kallisarvoista palstatilaakaan niin kovasti.
Nautitaan joulukuusta.

Vierailija

Ei löydy tätä kaleneria mistään, sillä ajattelin laittaa uuden kuvan päivittäin aivan sattuman varaiseti, en itsekkään vielä tiedä millaisen kuvan huomenna laitan!
Aihe nyt lienee kuitenkin jouluinen kaikissa kuvissa.

Vierailija

Oi, miten silmäni lepää tuossa kuvassa ja ajatus uinuu, uinuu, minne junani kiitääkään. Missä herään?

La mer
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tässä Joulukalenteri TOSImiehille, Äijille.
Hallituksessakin on kolme ÄIJÄÄ: Kiuru, Hautala ja Kyllönen...
Muut kuulemma neitejä.
Hyvää pikkujoulua!

Vierailija

Lainaus:

Tässä Joulukalenteri TOSImiehille, Äijille.
Hallituksessakin on kolme ÄIJÄÄ: Kiuru, Hautala ja Kyllönen...
Muut kuulemma neitejä.
Hyvää pikkujoulua!

Tosi äijä vetää koko kalenerin tyhjäkis eka päivänä!

Vierailija

Jippii, ensimmäisen luukun sai jo avata kalenterista! Netissä löytyy niitä niin paljon, että taitaa koko joulunalus-aikani kulua niiden aukaisemiseen - olen tilannut sähköpostiin niin monta. Taitaa olla sen verran aikaavievää touhua, että minulta jäävät joulusiivoukset hyvin vähälle. On flunssakin, pää niin kuin Haminan kaupunki vaikka vain kahvia olen juonut. Mutta vielä se tästä iloksi muuttuu, pari päivää vällyjen alla tekee ihmeitä. Aion makoilla ja nauttia hunajaa ja valkosipulia ynnä muita rohtoja, lueskellen Simo Salmisen uutta elämäkertaa jonka juuri kirjastosta löysin.
Mukavaa alkanutta adventtiaikaa!

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 01.12.2012 10:56
Musiikillinen joulukalenteri löytyy linkistä

http://www.positiivarit.fi/joulukalenteri

Positiivareiden joulukalenteri on vuosikausia ollut se paras :)
Kuva, mietelauseet, musiikki - kaikki yhdessä.
Kuitenkin aina erilainen ja eri tyylinen, suunnittelijat vaihtuvat.

AAMIAISPÖYDÄN JOULUKUU ALKAA TÄNÄÄN
Positiivari-joulukalenterin ovat iloksesi loihtineet Anita Polkutie
(kuvat) ja Satu Pusa (runot). Musiikin on valinnut Erkki Krohn.

aquarius
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Jippii, ensimmäisen luukun sai jo avata kalenterista! Netissä löytyy niitä niin paljon, että taitaa koko joulunalus-aikani kulua niiden aukaisemiseen - olen tilannut sähköpostiin niin monta. Taitaa olla sen verran aikaavievää touhua, että minulta jäävät joulusiivoukset hyvin vähälle. On flunssakin, pää niin kuin Haminan kaupunki vaikka vain kahvia olen juonut. Mutta vielä se tästä iloksi muuttuu, pari päivää vällyjen alla tekee ihmeitä. Aion makoilla ja nauttia hunajaa ja valkosipulia ynnä muita rohtoja, lueskellen Simo Salmisen uutta elämäkertaa jonka juuri kirjastosta löysin.
Mukavaa alkanutta adventtiaikaa!

Samassa tilanteessa olen. Erona vain se, että sairastin pari viikkoa hoitaen itseäni näillä kotirohdoilla.
Eipä ne auttaneetkaan. Nyt olen ollut viikon Antibioottikuurilla kun lääkäri totesi taudin edenneen poskionteloihin
tulehdukseksi. Olen myös lukenut lehtiä ja kirjoja. Naapurin kanssa vaihdettiin lehtiä.
Eikä ole tullut aika pitkäksi vielä vaikka miulta se "töllötin" puuttuukin. Kuuntelen radiota ja välillä
CD-levyjäni. Päivän jatkoja!

Vierailija

Niin, sitkeässä kuuluu olevan tuo flunssa muillakin sairastajilla, täällä meillä päin ovat myös tuttavat valitelleet. Minulla nyt on antibioottina vain silmätippoja, saas nähdä tarvitsenko vielä sisäisestikin.
Minulla on jo vuoden ollut töllöttimenä vain tämä tietokoneen monitori, sen kautta näen ohjelmiakin jälkikäteen. Huono puoli on vaan se, että samalla en voi jumpata (silloinkaan kun olen terve). Istun kuin tatti tunnista toiseen, ja sehän ei ole terveellistä. Välillä pitäisi välttämättä liikkua.
- Parannutaan viimeistään jouluksi, toivottavasti ennenkin!
Adventtiterveisin:
Punasilmä

Vierailija

Kiitos Joulukalenterikuvasta. Muistatteko millainen tunne oli lapsena kun ihaili malttamattomana joulukalenteris ja odotti että saa ensimmäisen luukun avata. Muistan että minulla oli tulitikkuaskeista tehty kalenteri, en muista oliko se nyt äidin taikka velin värkkäämä, mutta joka askista sain jotain pientä. Muistan myös tosiaankin kaupan hileiset kalenterit. Vuosia myöhemmin kun tulin itse äidiksi ja laitoin lapselleni Joulua yritin löytää samanlaisia kalentereita kaupasta mutten silloin löytänyt. Nyt taas löysin pienestä uudelleen avatusta kaupasta, josta saa juuri paahdetust kahvista käsitöihin. Joulukalenteri kuuluu joulusatuun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat