Joko nettiaikakausi hallitsee meitä!
Joko nettiaikakausi hallitsee meitä!
klo 21:03 | 1.12.2012
Tähänkö on tultu!
Onko paluuta netittömään aikaan?
Ja olisiko tarpeellista hallita asioiden hoito ilman nettiä?
Yksinkertainen elämä on tehty monimutkaiseksi.
Ei taida olla paluuta pärevaloonkaan eikä autottomaan aikaakaan.
Olet toivoton haahuilija!
Kiitos samoin itsellesi, toivottu huu!
Vastaus sinulle joka heti nimittelet!
Minä pärjään kyllä hyvin, olen tehnyt työtä jo 90 luvulta tietokoneella...mutta te vanhukset, miten on?
Nimenomaan netti on tehnyt elämän yksinkertaiseksi. Mikään ei ole sen helpompaa kuin hoitaa asioita netissä!
Täällä kysymys heitetty "Onko paluuta netittömään aikaan?"
Olen miettinyt että pitäiskö luopua koko koneesta ja netistä, sillä nyt olen koukussa yhteen peliin.
Kun pelaan mahjonkoa jatkuvasti - "Tadaaa" " olet mahjonkohai". Ei kait ihan normaalia .
Älä luovu netistä,sillä paluuta entiseen ei enää ole.
Kaikki palvelut on kohta netissä,ilman sitä ei enää pärjää.
Uusi sukupolvi opetetaan netin käyttäjäksi jo tarha-iässä ja senioreille järjestetään opetusta kansalaisopistoissa.
Ainahan on kuitenkin niitä,jotka eivät netin kanssa pärjää.Heille on sitten neuvojia erikseen.
aijaa.
kyllä netistä eroon pääsee. ei se pakollista ole.
Olen samaa mieltä. Se on vain itsekurista kiinni, paitsi pankkiasiat jotka haluan aina hoitaa nettipankissa. Kaikki muu on säädeltävissä ja vapaaehtoista. Netin käyttö on tehty hyvin houkuttelevaksi ja helpoksi. Välillä täytyy olla "jäähyllä". Antaa aikaa muihin tehtäviin.
Ei ymmärrä, että joku kuten esim. aamulehden osa-uutiset ovat maksullisia. Kaiken tiedon saa muualta kuin lisämaksullisilta "kanavilta". Kuukausimaksu riittää kun on pakollinen.