Onko pilkillä tärppi käynyt

Vierailija

Naapurin Eskon kanssa jo uskalluttauduttiin reijän äärelle yht.tulos 1,5 kg ahventa, särkiä ei otettu.
Jää oli noin 6 cm

[IMG]http://i.imgur.com/LRFkq.jpg[/IMG]

Kommentit (10)

Vierailija

Naapurin Eskon kanssa jo uskalluttauduttiin reijän äärelle yht.tulos 1,5 kg ahventa, särkiä ei otettu.

Laukussa leuhkat eväät vai ?

Vierailija

Ei pilkillä, mutta verkot on viety jään alle!

Varo ettet humpsaha jäästä läpi kun menet rysiäsi kokemaan!

Vierailija

Lainaus:

Ei pilkillä, mutta verkot on viety jään alle!

Varo ettet humpsaha jäästä läpi kun menet rysiäsi kokemaan!

entä jos onkin piru merrassa ...

Vierailija

Ei ole mertoja joten, ei mene ainakaan minun mertaan.
n.15 vuotta sitten tuttuni hukkui näihin aikoihin, hänellä oli tapana olla aina ensimmäisenä verkkoja laskemassa jäiden tultua, tuolloin ei ollut kukaan lähtenyt kaveriksi, en minäkään, vaan läksi itse ja sinne hukkui onneksi löysivät raadon ettei jäänyt kevättä oottamaan.

Vierailija

Lainaus:

Ei ole mertoja joten, ei mene ainakaan minun mertaan.
n.15 vuotta sitten tuttuni hukkui näihin aikoihin, hänellä oli tapana olla aina ensimmäisenä verkkoja laskemassa jäiden tultua, tuolloin ei ollut kukaan lähtenyt kaveriksi, en minäkään, vaan läksi itse ja sinne hukkui onneksi löysivät raadon ettei jäänyt kevättä oottamaan.

Joidenkin on asiassa kuin asiassa oltava ensimmäisiä, joskus siitä joutuu lopullisesti maksamaan kovan hinnan.
Ei itse, vaan jälkeenjäävät, ikävää.

Vierailija

Serkkupoika on ohuen jään pilkkijä. Minä sanoin, että työnnetään alumiinivene pilkkipaikalle jäätä pitkin. Kossua otettiin siihen tahtiin, ettei serkkupoika huomannut, kun jalka lipesi veneen alle jään läpi ja huosut kastuivat haaroihin. Vedin serkkupojan veneeseen ja nostettiin vene ehjälle jäälle. Serkkupoika otti kossua ja väitti, ettei palellut lainkaan. Minä pilkin keulasta pari kiloa niin pieniä ahvenia etten pannuun olisi kehdannut laittaa.

Serkkupoika oli aika jäässä, kun ajoin sen kotiin. Illalla se soitti ja kutsui huomiseksi kalasopalle. Se ei ollut rantakalakeitto vaan kirkkaan lohikeiton tapainen juureskeitto. En ole koskaan syönyt parempaa kalakeittoa. Ja kossukin maistui niin.

Vierailija

Eilen kävi tärppi pilkillä 4,7 kg ahvenia ja melko hyvän kokoista kyllä oli mamma hyvällä päällä joulukalat on ntt siinä.

Vierailija

Lainaus:

Otit vaikka ajoit?

Maaseudulla menee pilkkireissun konjakkipullo huurussa ajaa aivan hyvin mullakaan ei tartte liikenteen sekaan mennä juuri lainkaan tien yli ja sitten pienempää tietä 1,5 km rantaan!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat