voimaton

olen uskossa, vai olenko`? kannan alkoholisoituneille tutuilleni kaljaa ja viinaa ja saan siitä ns.haku/bensa rahaa.omatuntoni soimaa minua siitä.tuntuu kuin paholainen olisi kahlinnut minut tekemään sitä.olen pelkuri ja enkä uskalla kertoa heille etten halua tehdä sitä enään.miten pääsen tästä asiasta eroon? olen rukoillut Jeesukselta apua.kumpa saisin voimaa kertoa heille.rohkaiskaa minua ja rukoilkaa puolestani.

Kommentit (7)

Vierailija

PYYDÄN TEITÄ SIIRTYMÄÄN JUMALAN ETSINTÄ KETJUUN! TÄNNE EI TARVITA KAHTA KETJUA YHDESTÄ JA SAMASTA ASIASTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäpä luulen aloituksen olevan vain syötti koska täällä keskusteluissa on uskon vastaisuutta ja pilkkaamista esim.Jumalan etsinnässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäpä luulen aloituksen olevan vain syötti koska täällä keskusteluissa on uskon vastaisuutta ja pilkkaamista esim.Jumalan etsinnässä.

😉
Luulen samoin. Minulle on tullut usein mielikuva kalastuksesta. On kuin joku istuisi pilkkimässä toivorikkain ajatuksin että jospa tuo syötti houkuttelisi saalista, ai ei nappaa, no vaihdetaan syöttiä... kohta nappaa...

Vierailija

-valone-Käyttäjä698 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

😉
Luulen samoin. Minulle on tullut usein mielikuva kalastuksesta. On kuin joku istuisi pilkkimässä toivorikkain ajatuksin että jospa tuo syötti houkuttelisi saalista, ai ei nappaa, no vaihdetaan syöttiä... kohta nappaa...

Mitä luulet, että saalistan?

Minä luulen, että ole elukka, härkä joka vihaa punaista väriä ja menettää kaiken harkintakykynsä nähddessään punaisen tekstin jossa lukee valone.

No mut hyvänen aika Valone, ethän sinä ole tämän ketjun aloittaja !?
Vastineet ovat aloitukseen. Tänään noita uusia aloitusheittoja nousee kun sieniä sateella...kaikissa jotain samaa.

Vierailija

Joku toinen ehti vastaamaan sillä aikaa kun yritin muotoilla tekstiäni vähemmän provosoivaksi.😉

Valheistahan olikin kysymys, minua ei tarvitse valheisiinne sotkea. Anteeksi, että avasin sanaisen arkkuni taas väärässä paikassa väärään aikaan ja väärän värisenä, anteeksi, että sotkin älykääpiöiden ajatuskulun.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat