Yksinkö eksyksissä?

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olenko ainoa, joka pitää näitä sivuja hippasen sekavina. Erilaisia otsikoita on paljon ja minulle ainakin joskus tuottaa vaikeuksia keksiä mistä löydän tietyn aihepiirin asian.
Tuntuu kuin keskustelupalsta olisi helpoimmin avautuva foorumi.
Mutta on kiva kun ei tarvitse olla täydellinen ja voi kysäistä mkielipidettä muiltakin.

Sivut

Kommentit (19)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Hyvämieli,
Aina kaikki ei kai ole täydellisessä järjestyksessä missään? Otamme osaa keskusteluun silloin kuin katsomme sen aiheelliseksi ja itselle sopivaksi.
Terveisin Aluisa

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
aluisa

Hei Hyvämieli,
Aina kaikki ei kai ole täydellisessä järjestyksessä missään? Otamme osaa keskusteluun silloin kuin katsomme sen aiheelliseksi ja itselle sopivaksi.
Terveisin Aluisa

Hei Aluisa, kirjoitin varmaankin epäselvästi asiani, sillä en missään nimessä tarkoittanut moittia keskustelupalstan kirjoituksia, vaan päinvastoin kirjoitin, että mielestäni sieltä asiat löytyvät helpoimmin.
Halusin sanoa, että etusivulta eteenpäin asioiden löytyminen on mielestäni joskus hankalaa.

Vierailija

Huomenta sinulle Hyvämieli !
Et ole varmaankaan ainoa , minä olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Yritän olla mukana ja lukea kaikkia asioita, se ei ole aina helppoa sekavalta tuntuu.
Olenkin tietoiseti vähentänyt osallistumistani täällä.
Kaikesta huolimatta,hyvää syksyn jatkoa.

Vierailija

Hyvämieli! Minäkin olen vähän eksyksissä näiden sivujen kanssa. Toisilla sivuilla teksti vaihtuu niin tiuhaan tahtiin ettei tottunutkaan lukija pysy tahdissa. Voisiko vaihteluväliä hidastaa? Keskustelupalsta on ainoa, jota seuraan. Ihmettelen kuitenkin, miksi sivuilla kerrallaa näkyy niin vähän tekstiä ja paljona vaaleansinistä taustaa.

Vierailija

Hyvämieli et ole ainoa, joka on eksyksissä. Olen samaa mieltä, että haluamiaan juttuja on toisinaan vaikea löytää ellei omaa ilmiömäistä muistia. Haku-toiminta ei toimi ellei muista keskustelun aihetta sanatarkasti. En ainakaan minä ole siinä onnistunut. Keskustelunaiheita on jo niin paljon, ettei etsimien "käsipelillä" ole oikein mielekästä. Olisiko mahdollista, että ET-toimitus katsoisi, mitä asialle voi tehdä. Eikö voisi olla hakusanoja kuten esim. isovanhemmat, koira, tupakka, nivelrikko jne. Keskustelun alaotsikot ovat lisäksi hieman päällekkäisiä. Esimerkiksi ET-raati ja Sana on vapaa kattavat suunilleen samoja tai samantapaisia aiheita.

ET:n keskustelusivu on todella hyvä. Täällä on paljon tärkeitä aiheita, hyviä mielipiteitä ja mukavia ihmisiä. Käyn täällä lähes päivittäin. Tällaisissa sivuissa on kuitenkin aina parantamisen varaa. Paljon terveisiä ET-toimitukselle ja kaikille keskustelijoille.

Vierailija
allinlapsi

Hyvämieli et ole ainoa, joka on eksyksissä. Haku-toiminta ei toimi ellei muista keskustelun aihetta sanatarkasti. En ainakaan minä ole siinä onnistunut. Keskustelunaiheita on jo niin paljon, ettei etsimien "käsipelillä" ole oikein mielekästä. Olisiko mahdollista, että ET-toimitus katsoisi, mitä asialle voi tehdä.
Tällaisissa sivuissa on kuitenkin aina parantamisen varaa. Paljon terveisiä ET-toimitukselle ja kaikille keskustelijoille.

Hei allinlapsi ja muut "eksyneet"

Palautteenne on meille erittäin tärkeää, hurjasti kiitoksia!

Tiedämme haku-toiminnon (sekä sivuston yleinen haku että keskustelun haku) puutteet, ja ne ovat korjauslistallamme. Parannuksia on siis tulossa piakkoin.

Etusivun "karuselli" eli ajankohtaista aiheet ovat myös kehitystyön alla.

ET-raati-keskustelualue on tarkoitettu juuri tällaisia kommentteja varten. Teidän avullanne teemme tästä sivustosta toimivan.

Kertoisitteko, mitä muita muutoksia ja parannuksia haluaisitten sivuille?

Sari Alho

Vierailija

OLE TÄYDELLISEN EPÄTÄYDELLINEN

Onneksi olkoon! Et ole täydellinen! Onkin naurettavaa haluta olla täydellinen. Toisaalta kaikki ihmiset ovat joskus naurettavia, paitsi täydelliset ihmiset. Tiedätkö mitä on olla täydellinen? Täydellisyys tarkoittaa sitä, ettei syö, juo, puhu, liiku tai tee pientäkään virhettä. Täydellinen ihminen ei koskaan tee mitään väärin – mikä tarkoittaa sitä, ettei hän koskaan tee mitään. Täydellisyys on pitkästyttävää!

Et siis ole täydellinen! Hienoa! Pidä hauskaa! Naura! Anna muiden nauraa sinulle! Täydelliset ihmiset eivät koskaan tee niin. He vain istuvat juomassa haaleaa teetä ja miettivät miten täydellisiä he ovat.

Mutta eihän kukaan ole 100 prosenttisen täydellinen; näkisittepä kun täydellisellä ihmisellä on hikka!

Matki gorillaa tai hölmöjä tansseja, laula lauluja ja pidä hassuja hattuja.

Ole juuri niin epätäydellinen kuin haluat – ja olet silti hyvä ihminen. Hyvät ihmiset ovat tätä nykyä harvassa – ja he ovat paljon hauskempia kuin täydelliset ihmiset. -Stephen Manes

Vierailija

Hei Nipa. Upeasti kirjoitettu. Kukapa haluaisi olla täydellinen ja ennen kaikkea, kuka haluaisi olla ja elää yhdessä täydellisen ihmisen kanssa? huh-huh, mikä karmea ajatus.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Allinlapsi,
Eikö olekin upeaa, että voisimme hyväksyä toisemme kaikkine vikoinemme ja puutteinemme? Silti miestä jokainen on ainutkertainen yksilö.
Terveisin Aluisa

Vierailija

Minusta on hiukan hämmentävää, kun on niin monta otsaketta: teemat, keskustelut, sana on vapaa, ET-raati...
en oikein aina tiedä, minkä valitsisin. Ja usein huomaan, että olen kirjoittanut saman kommentin useampaankin paikkaan.
Yksi vanhentumisen merkki on se, että suhtautuu ennakkoluuloisesti kaikkiin uudistuksiin. Minäkin tykkäsin vanhoista ET-lehden sivuista, kun niistä löysin etsimäni.

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Aivan niin Tytti T.Minä olin alussa aivan innoissani näistä sivuista,mutta nyt jokin mättää.
Meno on vähän sekavan tuntuista,rupesin oikein miettimään miksi.
Otsakkeita on tosiaan paljon samantyylisiä ja samoja asioita käsitellään eri otsakkeiden alla.
Pitäisikö aiheita vielä tarkemmin rajata?-ja laittaa niille jokin päättymisaika.

Vierailija

Hei Aluisa
Olemme molemmat aika usein näillä sivuilla. Sinulla on todella hyviä ajatuksia - niin ja kaunis tuo profiilikuva.

Olet aivan oikeassa. Olisi hienoa, jos voisimme hyväksyä toisemme sellaisina kuin itse kukin on. Uskoisin, että se on helpompaa, jos pystymme hyväksymään itsemme puutteinemme ja vikoinemme. Vaikkei se aina helppoa olekaan.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Allinlapsi.
Kiitos kauniista sanoistasi.
Toivon mukaan voisin käyttää ystävästä runoilijan sanoja, jotka ovat tuttuja hieman muusta yhteydestä: Tule luokseni mukana jokaisen nousevan aamun ja toivota minulle hyvää yötä jokaisen tummuvan illan myötä. Tai virsirunoilijaa mukaellen: Tule luokseni sittenkin vielä kun joutuu yö.
Näillä sanoilla tarkoitan nyt sitä, että myötäleellä meillä kyllä riittää ystäviä, mutta miten on sen ylämäen kanssa.
Hyvää illan jatkoa toivottelee Aluisa

Vierailija

Tulla lähelle
vaatii sinulta voimaa
paljon
väkevää voimaa

Olla lähellä
vaatii sinulta rohkeutta,
paljon
paljasta rohkeutta.

Päästää lähelle,
sisälle,