investoija8

Tilanteeni on seuraava: Olen vakituisessa työsuhteessa oleva 25-vuotias nainen ja tarkan harkinnan jälkeen päätin hakea lainaa investoidakseni tulevaisuuteeni ja rahoittaakseni 12kk elämisen, jotta voin irtisanoutua työpaikastani ja keskittyä täydellä potentiaalilla projektiini (jonka tuottojen tarkoitus on lyhentää lainaa).

Allani on jäljellä hieman opintolainaa ja yksi maksettu autolaina. Luottotiedot kunnossa. Asun yksin vuokra-asunnossa (625€/kk) ja aion hakea lainaa yksin. Työsuhde on kestänyt 3,5 vuotta ja vuosituloni ovat noin 37 000€.

Mistä rahoitusyhtiöstä/pankista minulla olisi parhaimmat mahdollisuudet saada 40 000€ laina ILMAN takaajia?

Minkälaista lainaa minun kannattaisi hakea, jotta minulla olisi suurimmat todennäköisyydet saada laina?

Kannattaako luottaa ”lainakoneisiin”, jotka ”kilpailuttavat” lainat puolestasi (vaikuttaako tämä luottoluokitukseen?) vai onko parempi taktiikka hakea itse muutamaan tarkkaan valittuun kohteeseen (jolloin datasi ei ole monen yhtiön databasesssa )?

Oen hyvin kiitollinen kaikesta avusta!

Kommentit (8)

Säästä ensin

Ilman takaajia saatavat lainat ovat niin kalliita, jotta kannattaa säästää ensin. Jollet pysty ennakkoon säästämään, miten luulet selviäväsi lainasta korkoineen? Älä ainakaan ota noita tyrkytettyjä lainoja laskematta ensin, paljonko todellisuudessa tulet lainasta pulittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos vaikka rikkaan miehen hankit niin selviää ilman lainaa. En suosittelee toisten rikasta...

Vierailija

Tämä aloitus on tyypillinen vippifirman tapa saada aikaan mainos. Joku muka kyselee, sitten pelastavana enkelinä paikalle lehahtaa yritys jolla on tarjota luottoa ilman vakuuksia.
Kummallista että moni menee vapaaehtoisesti loukkuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus on tyypillinen vippifirman tapa saada aikaan mainos. Joku muka kyselee, sitten pelastavana enkelinä paikalle lehahtaa yritys jolla on tarjota luottoa ilman vakuuksia.
Kummallista että moni menee vapaaehtoisesti loukkuun.

Ei taida olla kovin osuva arvio tähän paikkaan. Totta taikka tarua, mutta ongelma on nuorille niin tuskainen, että neuvot ovat tarpeen ihan periaatteessa. Kyllä kansaeäkeläisenkin asema on turvatumpi, kun 25-vuotiaan, kun elämä usein on sentään vakiintuneilla urilla.

Miltä se tuntuisi, jos vanhuksen ahdinkoon neuvoisi turvautumista Isä Jumalaan tai Lottoon?

Nallelle kiitos vanhusten puol...

Ei kaikki vanhukset edes ole pelkän kansaneläkkeen varassa. Moni sinkkuleski odottaa Nordea Pankin runsaskätistä osinkoa ensikuun alussa. Kiitos Nallen!

Vierailija

Nallelle kiitos vanhusten puolesta kirjoitti:
Ei kaikki vanhukset edes ole pelkän kansaneläkkeen varassa. Moni sinkkuleski odottaa Nordea Pankin runsaskätistä osinkoa ensikuun alussa. Kiitos Nallen!

Tiedä häntä kuinka paljon Nallella on tämän asian kanssa tekemistä mutta Nordean osakkeen arvo on laskenut vuoden sisällä lähes 18 prosenttia. Lasku alkoi kun tuli ilmi, että Nordea on avustanut asiakkaitaan sijoittamaan rahojaan pimeästi mm Panamalle ja äskettäin tuli ilmi, että Nordea on ollut mukana venäläisten rahanpesussa. En ole sijoittamisen asiantuntija mutta Nordeasta pysyn kaukana.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat