Miksi kirjoitat anonyyminä?

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä en taas halua että se häirikkö(-öt) alkaa vainota siksi kirjoitan nimimerkillä.

Sivut

Kommentit (153)

Vierailija

Lainaus:

Tarkoitan anonyyminä. Sorry, heräsin juuri ja aivot ei ilman kahvia ole käynnissä.

Minä ole juonut jo puoli litraa ja alka valjeta tähän päivään...aivot meinaan, ilmahan on kuin lauhtunut...morsmaikku. Pitäisköhän kuitenkin vielä ottaa mukillinen, kahvia.

Vierailija

Saatan olla vilkas, mutta en avoin, enkä ymmärrä, miksi kaikkien pitäis olla samasta puusta.
Enkä yleensäkään pidä ihmisistä, jotka kertovat kaiken kaikille. juuri heille en kertoisi mitään.
Mutta eipä nämä kaikenkertojat tiedä, etten avaa sieluni peiliä heille. Olen mielestäni ystävällinen kuuntelija.
Olen kirjautunut, mutta mutta j.n.e.
En näe tarpeellisena ylenpalttisia huomioimisia, mikä joskus tuntuu niin lataaselta lukea.
Asiaan ja pieni pilke silmään.

Vierailija
maanmatkalainen58

Itsekin sorrun joskus siihen että menen anonyymin taakse. En tosin usein. Koska minusta on mukavampi lukea kirjoituksia jossa ihminen on jo "tuttu".
Anonyyminä kirjoitan jos aihe on liian henk.koht. tai ehken halua paljastaa että ajattelen myös tällä tavalla asiasta.
Olen aika tavalla uusi täällä, ehkä kuukauden verran kirjoitellut. Vuosi sitten yritin tänne kirjoittaa, mutta täällä oli niin kova sanasota menossa etten halunnut olla sellaisessa mukana. Nyt näyttää ainakin joissain keskusteluissa olevan ihan asiallista porukkaa mukana jossa voi kirjoitella. Ja ehkä muutama aihe on mielenkiintoinen.

Onneksi tähän anonyyminä kirjoittamiseen on tulossa stoppi.

Vierailija

Eikö tämä ole kaiken kansa keskusteluareena. Miksi pitää olla entuudestaan "tuttu"? Siinä tulee juuri se piiri pieni pyörii-fiilis, eli me kaverit ja sitten nuo muut. Minä ainakin haluan ottaa kantaa anonyymisti. Ja jos se ei ole mahdollista, en viitsi edes vaivautua sivuillenne. Näin tekee enemmistö täällä, joten kirjautumispakko antaa teille sitten sen ikioman hiekkalaatikon.

Vierailija

Lainaus:

Minä en taas halua että se häirikkö(-öt) alkaa vainota siksi kirjoitan nimimerkillä.

Ei ne voi kauan häiriköidä koska toimitus osaa poistaa heidät palstalta aivan simppeliä.

Vierailija

Näin on kyllä aikuinen ihminen oppii noudattamaan sääntöjä, kun säännön rikkomisesta koituu sanktioita, eli kirjoitus kielto.

Vierailija

Lainaus:

Eikö tämä ole kaiken kansa keskusteluareena. Miksi pitää olla entuudestaan "tuttu"? Siinä tulee juuri se piiri pieni pyörii-fiilis, eli me kaverit ja sitten nuo muut. Minä ainakin haluan ottaa kantaa anonyymisti. Ja jos se ei ole mahdollista, en viitsi edes vaivautua sivuillenne. Näin tekee enemmistö täällä, joten kirjautumispakko antaa teille sitten sen ikioman hiekkalaatikon.

Olen kanssasi samaa mieltä!
Miksi minun tai jonkun muunkaan pitäisi olla "kavereita".
Ne jotka haluaa päteä hiekkalaatikolla kakkujen teossa, niin siitä vaan.
Mutta miksi heidän "sääntönsä" olisi vapaiden henkilöiden sääntöjä, kun niissä ei ole mitään perustetta.

Vierailija

Jos kirjoittaa anonyyminä niin voi kääntää takkia tarvittaessa jäämättä kiinni. Muutenkihan näyttää että samat anonyymirobotit leikkivät täällä täysin mitäänsanomattomilla teemoilla. Mutta eihän tämä ole mikään opintopiiri.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minulle on ihan sama, miten kukakin haluaa kirjoittaa. Nimimerkillä kirjoittavien mielipiteistä saa kuvan henkilöstä( oikean tai väärän)ja keskustelu on helpompaa kun muistaa, miten kirjoittaja on aikaisemmin kirjoittanut. Keskustelusta tulee ikäänkuin jatkumo, eikä vai joukko erillisiä mielipiteitä.
Miksi joku kokee, että täällä on jokin jaottelu "meihin ja muihin"? Onkohan se jaottelu enemmän siellä omien korvien välissä? Minä olen kyllä kokenut, että tänne mahtuu kaikenlaiset kirjoittaja ja niin sen täytyy tietenkin olla, koska tämä on avoin sivusto. Oma valinta on sitten se, haluaako olla nimimerkki vai anonyymi.
Itse olen valinnut nimimerkin siksi, että kirjoitan samoin kuin ajattelen ja uskallan seistä mielipiteideni takana. Tai sen kuvan takana, joka minusta muodostuu näiden kirjoitusten välityksellä. Ja pidän itse jatkumo-kirjoittelusta. Kun oppii "tuntemaan" kirjoittajia, tietää paremmin huumorin rajat. Siihen varmaan perustuu murrepalsta.
Mutta anonyymitkin ovat ihan samaa sakkia. Kukin tavallaan...

Vierailija

On se sitten niin, että hiekkalaatikko syntyy, siellä Matit ja Maijat leikkivät, samaa tuttua leikkiä, niin kauan kuin jaksavat.
Mielenkiinnotonta.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Niin, kaikki eivät tykkää leikkiä samalla hiekkalaatikolla. Yksinkin on vaikea leikkiä, tai ehkä ei niinkään. Leikit on ainakin mielenkiintoisia, kun itse keksii leikit ja leikkii ne myös.

Vierailija

Eniten minua ihmetyttää, että tämä lienee ainoa varsinainen keskustelupalsta jossa ei tarvita kirjoittajasta mitään tietoa, senkun vaan alkaa suoltaa mitä sontaa tahansa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat