2 viikkoo jouluaattoon

Vierailija

Mitähän kivaa pukki tuo ai kun jänskää, pienois rautatie olis kiva.
Kuva on suomen lelumuseosta.
[IMG]http://i.imgur.com/sfa34.jpg[/IMG]

Kommentit (5)

Vierailija

Minulle tuo jouluksi 65v punapäämartat piikkikorkosaapikkaissa ja krokotiilinnahka-asuissa bmw 6 coupella tänne Sotkamoon joulukinkun,limppua,sahtia ja joulukuusen:) t.papparainen

Vierailija

Lainaus:

Minulle tuo jouluksi 65v punapäämartat piikkikorkosaapikkaissa ja krokotiilinnahka-asuissa bmw 6 coupella tänne Sotkamoon joulukinkun,limppua,sahtia ja joulukuusen:) t.papparainen

Enpä usko tuota.

Vierailija

Niin, kaksi viikkoa enää jouluun, ja minulla melkein kaikki valmistelut tekemättä, tässä vain istun tietokoneen ääressä kumminkin. Melkein kolme viikkoa olin flunssassa enkä jaksanut kuin maata ja pärskiä ja potea kurkkukipuani. - Jospa voisin siirtyä ajassa kolmisen viikkoa eteenpäin, ja olisin jo uudessavuodessa! Sitä odotan kuin uuttakuuta taivaalle. Ei hössötystä, ei odotuksia, ei vaatimuksia - laiskottelua vaan.

Vierailija

Niin minullakin flunssa, eikä pienintäkään paniikkia tai täytymistä, nyt vaan otan iisisti, että kohta jaksan, odotan rauhassa uutta voimaa :) en ole aloittanutkaan ..mitään valmisteluja.
Kyllä se sieltä tulee, niin kuin joka vuosi joulukuun 24 päivä. Yli kuuskyt joulua on näyttänyt, että yli on kunnialla päästy ja pikkuiset ja vähän isommatkin pakettinsa saaneet.
Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto. Hauskaa silti pitää olla. Joulun odotusta..hermot leväten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat