Kotikatu-sarja päättyi

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

"Kotikatu on kaikkien aikojen pitkäaikaisin suomalainen draamasarja, jota esitti televisiokanava YLE TV1. Sarjan pilottijakso nähtiin TV1:n Kotikatsomossa maanantaina 21. elokuuta 1995 ja sarjan ensimmäinen osa Kotikadun vakiopaikalla torstaina 24. elokuuta 1995."

Kotikatu kesti 17vuotta ja sen katselijaluvut vaihtelivat 600 000:n ja 1 200 000:n välillä. Oletko Sinä yksi heistä?
Millaisia muistoja? Jäitkö koukkuun eli suunnittelitko tekemisiäsi Kotikadun ehdoilla?

Kommentit (13)

XBrinna
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kotikatu on ainoa sarja jota olen seurannut, luulisin jotta alusta asti. Olin koukussa sarjaan, nauhoitin lähetyksen katsoessanikin koska just silloin soi aina puhelin.
Sarjan näyttelijät olivat niin kovin nuoria, ja vuosien saatossa muuttuivat kuten me katsojatkin .17vuotta on pitkä aika ihmisen elämässä.
Nyt viimeisen vuotena mielenkiinto hiipui, mutta ei loppunut. Toisaalta haikeaa kun sarja loppui, mutta kuten sanotaan "aikansa kutakin".
Miten on metsänpoika, seurasitko itse sarjaa??

Vierailija

Harvoin jään katsomaan sarjoja,koska ne ovat melkein vois sanoa samalla kaavalla tehtyjä. Mutta kotikatu oli aivan nykypäivää ja tavallista elämää kuvaavaa. Katsoin sitä aina to-pe mutta en kyllä suosittelis että siitä tulis uusinnat joskus. Kaikki aikanaan eikä uusintoja sarjoista.

Vierailija

Juu,ei Kotikatu uusintoja.KIITOS.
Nykyelämää oleva sarja-eroja,ihastuksia,rakkautta,hylkäämisiä,ym ELÄMÄÄ.
Katsoin aina kun oli mahdollista.
Tuli vähän tyhjä olo,mitä nyt...

Vierailija

On vähän höntti tunne kun Kotikatu loppui.
Olin tosi kauan sarjan uskollinen katsoja mutta sitten loppua kohti oli vaikeampaa saada tuntumaa tai samaistua mihinkään. Ehkä se meni liian moderniksi tai joskus tuntui että juoni vetämällä vedettiin loppuun..myös ohjelma-aika kahdelle illalle jaettuna ei ollut mukava.
Kuitenkin yleisarvioni on että olihan se melkeinkuin tuttu vieras joka kerran viikkoon vieraili olohuoneessa. Sitä vierailua aikoinaan odotti hyvinkin paljon.
Semmoinen joku hyvä kotimainen sarja saisi tulla, johon saisi kotoisan tuntuman, löytäisi "itsensä" sieltä.
Olihan Karjalan kunnailla myös kiva sarja mutta ei kovin pitkä.

Vierailija
metsänpoika

"Kotikatu on kaikkien aikojen pitkäaikaisin suomalainen draamasarja, jota esitti televisiokanava YLE TV1. Sarjan pilottijakso nähtiin TV1:n Kotikatsomossa maanantaina 21. elokuuta 1995 ja sarjan ensimmäinen osa Kotikadun vakiopaikalla torstaina 24. elokuuta 1995."

Kotikatu kesti 17vuotta ja sen katselijaluvut vaihtelivat 600 000:n ja 1 200 000:n välillä. Oletko Sinä yksi heistä?
Millaisia muistoja? Jäitkö koukkuun eli suunnittelitko tekemisiäsi Kotikadun ehdoilla?

Mikäs se semmonen kotikatu sarja on ?
17 vuotta älä unta nää höyrypää olet!

Vierailija
metsänpoika

Miten todella on metsänpojan harrastukset, jäitkö koukkuun Kotikatusarjan maailmaan. Ainakaan et seurannut "Kuka pelkää Virginia Woolfia?" elokuvaa, kun käynnistit samaan aikaan tätä keskustelua. Avaisit edes hiukan mieltymyksäsi. Tykkäsitkö Karjalan kunnailla-sarjasta enemmän kuin Kotikadusta. Muistatko "Elämän suola"-sarjan? Jäitkö odottamaan jatko-osia, joita ei koskaan tullut?

Vierailija

Lainaus:

Kuka kysyy. Ja kuka ei vastaa; pitäisikö anolle?

Kotikatu-sarja päättyi. Loppu.

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Binna kyseli itseni mielenkiinnosta sarjaa kohtaa. Olin koukussa ja luultavasti katsoin kaikki jaksot, nauhalta tai suoraan telkasta.
Suosikkihahmoa ei varsinaisesti ollut mutta Risto Nurmi oli hahmo jota kohtaan tunsin sympatiaa. Hän oli rikollinen, mutta hänessä jotain herkkää ja hyvääkin.

Vierailija

Lainaus:

Missäs vietit 17 vuotta jos et tiedä? Pääsitkö siviiliin äskettäin?

Minäkin olen ollut siviilissä kaikenaikaa, enkä ole tarvinnut, enkä katsonut moista puppua.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Missäs vietit 17 vuotta jos et tiedä? Pääsitkö siviiliin äskettäin?

Minäkin olen ollut siviilissä kaikenaikaa, enkä ole tarvinnut, enkä katsonut moista puppua.

Kyllä niin on, että "köyhä" kansa tarvitsee huvinsa, pysyvät tyytyväisenä. Me muut tulemme toimeen Wikipedialla, tietokirjoilla, uutisilla ja kartoilla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat