Selityksiä selityksiä

Vierailija

Tuntuu aivan siltä, että pitää vähän selittää, vaikka olenkin vain vähän osallistunut raadin keskusteluihin. Olen kuitenkin monta kertaa lukenut näitä kommentteja. Minulle tuli äkkiä ja pyytämättä ikävä tapaus kohdalleni. Kolme vuotta nuorempi veljeni nukahti iki uneen odottamatta omassa sängyssään.Välittömästi aloitettu elvytys ei tuottanut tulosta. Hautajaisten järjestelyssä ja kaikkien asioiden hoidossa olen päävastuussa.tunnen voimani ja kykyni ajoittain erittäin vajavaisiksi.Tarmo ei riitä paneutumaan syvemmin ET-raadin keskusteluihin. terveisin nimim.tuulastaja

Kommentit (3)

Vierailija

Hui kauhistus! Otan osaa.

On todella ymmärrettävää että tuollaisen osuessa kohdalle jää kaikki muu harmaalle alueelle ja menettää pitkäksi aikaa merkityksensäkin.

Koeta jaksaa ja ota vastaan kaikki tarjottu apu, voimia sinulle!

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ethän sinä ole mitenkään selitysvelvollinen.Surullinen asia mikä sinua nyt koskettaa,vie varmaan tyystin voimasi ja aikasi.Kaikella on aikansa,myös surulla.Otan osaa suruusi,sillä ei ole kauaa aikaa siitä,kun itse olin vastaavassa tilanteessa.Voin sanoa,että sinä selviät siitä,mahdollisesti aikaa se vie,mutta selviät kyllä Jaksamista sinulle.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Anonyymi,
Otan osaa suruusi. Sillä on oma aikansa, jolle on annettva tilaa. On hyvä tehdä surutyönsä kunnolla, vaikka siihen meneekin aikaa ja energiaa.
Voimia Sinulle toivoen Aluisa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat