Vierailija

Kyllä on. Niitä on ollut minussa monta kertaa. Olen kärsinyt niistä, ne on tehnyt oloni sietämättömäksi. Ainoastaan Jeesus Kristus Jumalan Poika voi vapauttaa pahoista hengistä.

Kärsitkö sinäkin? Eikä lääkärit voi auttaa?

Tule seurakuntaan, niin sinun puolestasi rukoillaan. Minun puolestani rukoiltiin ja henkivallat lähtivät. Henkivallat voi tuoda jopa mieleesi ajatuksia, jotka eivät ole sinun omiasi. Saattaa kuulostaa uskomattomalta, mutta totta se on. Pahat henget puhuvat mieleen ajatuksia. Niistä pahoista hengistä pitää vapautua. Ne pahat henget ovat kiusanneet minua, koska olen tehnyt syntiä. Synnin kautta ilmeisesti ne on tullut.

Minun puolestani rukoiltiin ja pahat henget lähtivät minusta. Tunsin, kun ne lähtivät. Toisen ja kolmannen kerran rukoilin suoraan Jeesusta, että :"Jeesuksen nimessä, en salli yhtään henkivaltaa minussa, lähtekää Jeesuksen nimessä!" Ja pahat henget lähtivät. Jeesuksen nimessä on voima, jota pahat henget tottelevat.

Pyydän sinua. Älä kärsi enää. Älä kärsi itsemurha-ajatuksista, pahasta olosta, masennuksesta ja pahoista ajatuksista. Tule seurakuntaan. Jeesus voi sinua auttaa. Hän auttoi minuakin. Vain Jeesus voi auttaa.

Tule seurakuntaan! Jumala auttaa!

Raamattu on totuus! Lue Raamatun totuuksia ja lupauksia. Ne on totta!

Yhtä asiaa pyydän sinulta. Ota Jeesus vastaan. Jeesus on vapahtaja ja ystävä. Jeesus on ainoa, joka voi sielun pelastaa taivaaseen. Jos haluat ottaa hänet vastaan, niin rukoile tämä rukous: Rakas Herra Jeesus, tule sydämeeni. Anna kaikki syntini anteeksi. Vapauta minut. Pese minut puhtaaksi. Kiitos, että kuolit ristillä. Ja nousit ylös kuolleista. Ja kiitos, että noudat minut joskus taivaan kotiin. Aamen.

Kommentit (11)

Vierailija

Tämä saattaa olla vähän epäkiitollinen palsta harrastaa saarnaamista.

Hyvä kun sait apua, tulipa se sitten mistä tahansa.

Vierailija

Se mitä ihmisessä on,  mitä sisältää hengessä, luonteessa, sitä kautta aikojen nimitelty: saatana, perkele, paha henki, hyvä, kaunis, rakkaus. Ei meissä todellakaan ole kuin tämä yksi ihminen jonka luonteessa on monia puolia. Päämääränä ihmisessä on vanhan sanonnan mukaan: terve sielu terveessä ruumissa. Tuo olisi ihanne ja siihen me pyrimme, joskus vain nuo halut ja himot pyörittävät  mieltämme ristiin rastiin ja taas taistelemme " pysyäksemme pystyssä", siis ojennuksessa hyvälle,  totuudelle, rehellisinä myös itsellemme. Rakastaen lähimmäistämme kuin itseämme. Jotenkin näinhän se elämä menee! Tai pitäisi mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä väheksy! herkkä sielu voi noinkin kokea, kun hakee elämäänsä turvaa ja uskollisuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Älä väheksy! herkkä sielu voi noinkin kokea, kun hakee elämäänsä turvaa ja uskollisuutta.

Ketjun aloittaja voisi vielä jotain kertoa enemmän?

Vierailija

Joskus vuosisatoja sitten mielen sairauksia pidettiin pahojen henkien aiheuttamina. Raamatussakin ajetaan riivaajahenkiä ulos. Katolisella kirkolla on virallisia manaajiakin. Lieneekö muilla uskontokunnilla?

Ehkä on helpompi uskoa riivaajaan kuin aivokemian ongelmiin. Epäilemättä seurakunnan rukous ja huolenpito helpottavat oloa, varsinkin jos sairastunut on kokenut yksinäisyyttä. Siitäkin huolimatta lähtisin ensin etsimään apua lääketieteestä ennen kuin menisin manaajalle.
Tärkeintä aloittajan tapauksessa on kuitenkin autetuksi tuleminen.

Vierailija

Ehkä toistan itseäni mutta minne aloittaja katosi? Vaikka toisaalta näyttää olevan aivan sama kuka ja minkä aiheen heittää ilmaan kun siihen tartutaan ja aihetta veivataan väittelyksi asti.

On niitä. Vaikka minulle on sattunut iloinen, vähän lurjusteleva henki . Semmoinen Herbert, kotipoltergeist.   Bravuureihin kuuluu silmälasien piilottele,  kahvipurkin piilottelu. Kaukosäädintä ei tahdo löytää yms.

Minusta on oikein mukavaa se piilottelu. Kun on niin vähän tekemistä niin vaihtelusta käy sekin.

juu

juuli

Vierailija

Juulin  Herbert on paljon samanlainen "kaveri " kuin meilläkin. Meidän Kaaleppi piilottelee sakset, kynät, avaimet. Avainten piilottelun jälkeen pidin hänelle puhuttelun jotta "jotainrajaa". Mitä turhaa, jopa puhelimen pirinä saattaa kuulua oudosta paikasta. pakasta johon minä en ainakaan ollut sitä laittanut.

Ilkein juttu oli kun lähdin kauppaa ja hän oli napannut kirjoittamani asialapun jonka löysin kaupasta tultuani keittiön lattialta.  Kivaahan se on kun asunnossa on muitakin, vaikkakin työläältä joskus tuntuukin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat