Joulujuominen on hyväksi

Vierailija

Iltasanomat uutisoi "Kohtuullinen joulujuominen antaa mallia nuorille".

Olen samaa mieltä. Alkoholia ei pidä demonisoida tai pitää piilossa vaan nuorilli pitää antaa hyvä esimerkki miten juodaan. Juokaamme siis jouluna viinaa avoimesti ja mallikkaasti!

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Lainaus:

Olen samaa mieltä. Alkoholia ei pidä demonisoida tai pitää piilossa vaan nuorilli pitää antaa hyvä esimerkki miten juodaan. Juokaamme siis jouluna viinaa avoimesti ja mallikkaasti!

Minua ja meidän perhettä ei ainakaan kukaan pysty komentamaan alkoholin juomiseen jouluna. Eivät minun lapsuusjoulu-muistonikaan liity alkoholin käyttöön mitenkään, muita juomia nautittiin. Enkä ole alkoholisoitunut tai traumatoitunut vanhempien raittiudesta. Aikuiset lapsetkaan eivät ole alkoholiongelmaisia.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Minua ja meidän perhettä ei ainakaan kukaan pysty komentamaan alkoholin juomiseen jouluna. Eivät minun lapsuusjoulu-muistonikaan liity alkoholin käyttöön mitenkään, muita juomia nautittiin. Enkä ole alkoholisoitunut tai traumatoitunut vanhempien raittiudesta. Aikuiset lapsetkaan eivät ole alkoholiongelmaisia.

Korjaus: traumatisoitunut, piti kirjoittaa. Olin niin tohkeissani, että sormi lipsahti. Toinen peukku on paketissakin, pakkasen tekemä haava jota pitää varoa lotratessa (pesuvesien kanssa - ei alkoholijuomien).

Vierailija

Pitääkin varoa pakkasta jos se haavoja tekee. Mulle ei ole sattunut pakkasen tekemiä haavoja, kyllä ne on ollu teräaseita joista haavoja oon saanut. Voisko joku valaista miten pakkanen haavoja tekee.

Vierailija

Ei jouluna juoda viinaa!
Maistellaan sivistyneesti viiniä ruoan kanssa.
Ei pidä olla änkyrissä.
Anna lapselle raitis joulu!

Vierailija

Lainaus:

Jos tälle linjalle mennään, pieni määrä kokaiinia tai marihuanaa sopisi myös kinkun jälkeen. Eiväthän ne viinaa vaarallisempia ole. Kiellettyjä kyllä.

Vierailija

Lainaus:

Ei jouluna juoda viinaa!
Ei pidä olla änkyrissä.

Juuri tämmöiset vastuuttomat vanhemmat aiheuttavat nuorten alkoholiongelmat. Pidetään juominen piilossa eikä opeteta lapsille miten viinaa tulee ottaa oikeaoppisesti. Kukkahattutädit taas vauhdissa aiheuttamassa ainoastaan ongelmia!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Ei jouluna juoda viinaa!
Ei pidä olla änkyrissä.

Juuri tämmöiset vastuuttomat vanhemmat aiheuttavat nuorten alkoholiongelmat. Pidetään juominen piilossa eikä opeteta lapsille miten viinaa tulee ottaa oikeaoppisesti. Kukkahattutädit taas vauhdissa aiheuttamassa ainoastaan ongelmia!

Ei siinä kukkahattua tarvitse tai juomista piilotella jos ei ole tapana viinaa juoda.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Ei jouluna juoda viinaa!
Ei pidä olla änkyrissä.

Ei siinä kukkahattua tarvitse tai juomista piilotella jos ei ole tapana viinaa juoda.

Kukkahattutädithän ovat kansakunnan kermaa, kyllä he kulttuuriin ja sivistykseen kuuluvat tavat hallitsevat. Toisin on Jaloviinan tai Koskenkorvan lipittäjät, jotka hakevat vain seuraavan päivän tutinaa, kun sitä on niin kiva tuutilullaa, kuin kehdossa heiluteltaisi. Lapsuuden traumatkin paranee.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Jos tälle linjalle mennään, pieni määrä kokaiinia tai marihuanaa sopisi myös kinkun jälkeen. Eiväthän ne viinaa vaarallisempia ole. Kiellettyjä kyllä.

http://www.verkkouutiset.fi/index.php/tiede/985-tiede/114237-114237

Vanhempien huumeiden käyttö ei välttämättä johda lasten lisääntyneeseen riskiin käyttää huumeita. Päinvastoin, väittää Tiede-lehti.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Ei jouluna juoda viinaa!
Ei pidä olla änkyrissä.

Kukkahattutädithän ovat kansakunnan kermaa,

Jep, omasta mielestään.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Ei jouluna juoda viinaa!
Ei pidä olla änkyrissä.

Kukkahattutädithän ovat kansakunnan kermaa,

Jep, omasta mielestään.

No siitähän se tietysti johtuu, että täällä ei ole yhtään hattupäätä näkynyt,
vaan tavallisia riiteleviä moukkia.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Ei jouluna juoda viinaa!
Ei pidä olla änkyrissä.

Kukkahattutädithän ovat kansakunnan kermaa, kyllä he kulttuuriin ja sivistykseen kuuluvat tavat hallitsevat. Toisin on Jaloviinan tai Koskenkorvan lipittäjät, jotka hakevat vain seuraavan päivän tutinaa, kun sitä on niin kiva tuutilullaa, kuin kehdossa heiluteltaisi. Lapsuuden traumatkin paranee.

Mä olen samaa mieltä. Kukkahattutädit ottaa pikku lasin madeiraa, sherryä tai likööriä, mutta kieltäytyvät toisesta. Siitä voi tulla humalaan!

Vierailija

Lainaus:

Voisiko kukkahattutädit pysyä pois tästä keskustelusta kun ette kuitenkaan tajua järkipuhetta.

En voi (jos minua tarkoitit), silloin kun olen eri mieltä. Mikä se sellainen lasten juhla on, jossa alkoholia on pakko nauttia.
Ja mikä keskustelu se sellainen on, jossa vain yksi mielipide (aloittajan) sallitaan.

Vierailija

Lainaus:

Pitääkin varoa pakkasta jos se haavoja tekee. Mulle ei ole sattunut pakkasen tekemiä haavoja, kyllä ne on ollu teräaseita joista haavoja oon saanut. Voisko joku valaista miten pakkanen haavoja tekee.

Minulla on niin kuiva iho, että pakkasella sormenpäiden ja kantapäiden iho halkeilee. En tiedä miten se sen tekee (pakkas-ukko), mutta minulla on jokatalvinen riesa. Kotiaskareissa sitten joutuu yhtenään lutraamaan veden kanssa, ja pesuaineidenkin, niin haava ärtyy. Ihan pelkään, että joku pöpö menee siihen siivouksessa. - No, vaivan

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat