Tallinnaan kesällä 2019

Varattiin kolmen päivän reissu Tallinnaan kesäkuun lopussa. Onko kokemuksia hotelli Metropolista, hyviä tai huonoja koemuksia tästä hotellista? Ajateltiin käydä jalkahoitolassa, lähinnä varpaan kynsien hionta ja leikkaus. Onko kokemuksia ja mikä olisi hyvä yritys? Hintataso, asiakasystävällisyys? Kiitän etukäteen kaikista asiallisista kommenteista.

Kommentit (2)

Metropol on ihan siisti perushotelli lähellä Vanhaa kaupunkia, minulla ei ole siitä mitään negatiivista sanottavaa. Hoidoista ei ole kokemusta. Himosaunojalle oli bonusta huone  omalla saunalla.

Tallinnaan kesällä 2019

Mökin muori kirjoitti:
Metropol on ihan siisti perushotelli lähellä Vanhaa kaupunkia, minulla ei ole siitä mitään negatiivista sanottavaa. Hoidoista ei ole kokemusta. Himosaunojalle oli bonusta huone  omalla saunalla.

Kiitos vastauksesta Mökin muori. Varasimme huoneen Metropolista saunallisen huoneen takia koska mieheni on himosaunoja. Hän istuu varmaan saunassa koko matkan ajan! Itse olen kiinnostuneempi muista asioista.

Voitko sinä (tai joku muu) suositella edullista ja hyvää lounaspaikkaa Tallinnassa? Maksimisimmaan noin 10 euroa /lounas. Joku hyvä pizzeriakin käy.

Olemme käyneet Tallinnassa muutaman kerran päiväristeilyillä mutta tämä on ensimmäinen kerta kun yövymme siellä . Hyvää ja edullista ravintolaa emme ole löytäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat