Toimitusta ei saa arvostella

Vierailija

Ketju poistuu heti, jos sen teet.

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Täällä on tämä käytäntö, muualla voi arvostella jos käyttää jäkevää kieltä, täällä ollaan hiin osaamattomia ettei kestetä mitään epämielusta tekstiä, tämäkin poistuu melkoisella varmuudella.
Syy on toimittajien työtaito.

Vierailija

Lainaus:

Täällä on tämä käytäntö, muualla voi arvostella jos käyttää jäkevää kieltä, täällä ollaan hiin osaamattomia ettei kestetä mitään epämielusta tekstiä, tämäkin poistuu melkoisella varmuudella.
Syy on toimittajien työtaito.

Ei kun näähän on niitä armopaloja joista tulee vain olla kiitollinen.
Lehtikin on mennyt taaksepäin, kun ei ole muita ertikkeleita kun vanhojen muisteloita. Kuka moderni nainen niitä viittii lukea.

Vierailija

Minunkin mielestäni arvostelu, ainakin asiallinen, pitäisi sallia.
Eri asia sitten, että hiukan samaa ikävää sävyä olen näkevinäni täällä, joka
on käynyt tutuksi muista langoista (kantasana "lanka", eikä "lanko").
Hiukan kärkästä kommentointia mollaaja-maijoilta saa usein ikäväkseen lukea.

Vierailija

Lainaus:

Näköjään siihen syyllistyy itse kukin...välillä!

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Miksi toimitusta pitäisi arvostella?? Meillehän on annettu tänne paikka, jossa keskustella ja päästellä höyryjä sivistyneesti. Minusta sitä voisi myös arvostaa. Omasta asenteesta riippuu paljon.Jos haluaa nähdä vikoja joka paikassa, kyllä niitä näkeekin. Mutta asioita voi katsella myös toisesta näkövinkkelistä ja silloin näkee paljon hyvää. Näilläkin sivuilla on monia ihania kirjoittajia ja Sari-toimittaja on aina valmis auttamaan. Minusta niistä asioista voi iloita....

Vierailija

Kyllä monella palstalla moitteet otetaan huomioon ja virheet oiotaan myös toimituksen / ylläpitäjän toimesta.

Vierailija

Kun joku näkee asioissa hyviä puolia, niin miksi se usein katsotaan
nuoleskeluksi? Kirsikankukka puhuu edellä asiaa - miksi pitäisi koko
ajan etsiä moittimista jostakin? Sari-verkkotoimittaja on mukava ja
aina valmiina auttamaan ongelmatilanteissa. Kiitos Sarille!
...................................................................
Anonyymi 18.12.2012 22:30 kirjoittaa:

Ei kun näähän on niitä armopaloja joista tulee vain olla kiitollinen.
Lehtikin on mennyt taaksepäin, kun ei ole muita ertikkeleita kun vanhojen muisteloita. Kuka moderni nainen niitä viittii lukea.
...................................................................
Sinulle tekee mieli sanoa: jos olet niiin moderni, niin älä sitten lue.
Minusta lehti on hyvä, ja tässä viimeisessä numerossakin oli mielestäni
monta hyvää lukua. Ihan parhainpana "Lapsuus piilossa" inkeriläisen sotaorvon
elämäntarina, ja toinen selviytymistarina "Yht´äkkiä yksin", ajattelemisen aihetta
antavia kertomuksia molemmat.
rm

Vierailija
kirsikankukka55

Ketju poistuu heti, jos sen teet tai et tee.Toimitus on erikoistunut deletointiin eli sananvapauteen oikein hyvin.

Anonyymi 19.12.2012 22:48
Voi sissua senttäs, niin muuten onkin.[/quote]
Anonyymi 22:48 - mitä iloa sinä saat tuosta, että muka lainaamalla
toisen tekstiä kirjoitat aivan puutaheinää tilalle?
Sinä tiedät varsin hyvin mitä kirsikankukka sanoi todella.
Aika ala-arvoista touhua sinulta :(

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Näköjään siihen syyllistyy itse kukin...välillä!

- Ehä mie, mut häähä hää!

Vierailija

Minun mielestäni toimitus toimii aivan oikein kun poistaa täältä asiattomat kirjoitukset, kiitos siitä.
Täällä on monta sellaista henkilöä (itseni lisäksi) jotka eivät välttämättä rivouksia harrasta eivätkä
ole niistä tottuneet lukemaan. Joku tasohan viestittelyssä täytyy säilyttää jos nämä palstat yleensäkin
ovat kaikelle kansalle tarkoitetut.

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUNAIKAA KAIKILLE

Vierailija
kirsikankukka55

Jotkut saavat hupinsa oudoista asioista. Mutta meitä on niin monenlaisia ;)

Itseironisesti halusin sanoa, että itsessä ei yleensä nähdä vikaa - ne toiset mollaavat turhasta, minä arvostelen asiallisesti. (Muistan vielä tuon imatralaisen mummini repliikin: "Ehä mie, mut häähä hää", "en toki minä, vaan hänhän sen teki/sanoi".)
Terveisin:
"Syytön?"

Vierailija

Tottakai ylläpitoa saa ja pitääkin arvostella. Ei he muuten tiedä missä mennään. Sarin joulutokariin laitan keskiarvoksi: halauksella varustettu kiitettävä yhdeksän:-)
Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta kaikille!

t.metsänpoika

Vierailija

Eikös ole noudatettu sitä käytäntöä, että sopimattomat kommentit toimitus lennättää bittien taivaaseen? Nettikirjoittelun aiheiden ja sisältöjen kirjo on mittaamaton. Sensorin työ ei voi olla "oikeudenmukaista". Koetellaan kelvollisen kirjoittelun ja toimituksen sietokyvyn rajoja. Äkkiä selviää, mitä julkaisija sallii ja mistä tulee porttikielto. Mediana nettiET kilpailee hyvin Kansan Radion kanssa. Kyllä kansa tietää. Tornissaan istuva toimitus ei voikaan olla ihan ajan tasalla. Kunhan rustaavat kokoon konservatiivisen printtiriepunsa.

Vierailija

Lainaus:

Minun mielestäni toimitus toimii aivan oikein kun poistaa täältä asiattomat kirjoitukset, kiitos siitä.
Täällä on monta sellaista henkilöä (itseni lisäksi) jotka eivät välttämättä rivouksia harrasta eivätkä
ole niistä tottuneet lukemaan. Joku tasohan viestittelyssä täytyy säilyttää jos nämä palstat yleensäkin
ovat kaikelle kansalle tarkoitetut.

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUNAIKAA KAIKILLE

Asiattomat pitääkin poistaa mutta ei asiallisesti esitettyä kritiikkiä, muutoinkin toimitus toimii oudolla tavalla, jolupukkikuvat sai poistua ja ne jos mitkä on ajankohtaisia, yhden toisen kuvituksia ei rajoiteta lainkaan on jopa sovittu että saa potaskaa kirjoittaa kunhan vaan kirjoittaa samaan ketjuun, joulupukit ei saaneet olla edes jouluun saakka olisivat sitten poistaneet.
Mitä se tälläinen tasa-arvo on, anteeksi vaan että kysyn ja sitäkin pyydän anteeksi, että olen sntynyt.
Sääliä en kaipaa mutta tasa-arvoista kohtelua, ei toisille erivapauksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat