Hyvinkään ammuskelu:

Vierailija

Hyvinkään ammuskelu: Haavoittunut naispoliisi leikattu yli 50 kertaa - hoito jatkuu yhä.
Hyvinkään ammuskelussa hengenvaarallisesti loukkaantunut poliisi on yhä sairaalahoidossa.
Asianajaja Riitta Leppiniemi esitti naisen korvausvaatimuksen Hyvinkään käräjäoikeudelle.
- Lääkärinlausunnon mukaan hänen vammansa ovat erittäin vaikeat ja hengenvaaralliset, viikkoja jälkeenkinpäin. Hän oli 3,5 kuukautta tehohoidossa ja tähän mennessä yli kuusi kuukautta sairaalahoidossa. Hoito jatkuu yhä. Hänet on leikattu yli 50 kertaa, ja korjausleikkauksia tarvitaan jatkossakin, asianajaja Riitta Leppiniemi perusteli vaatimusta.
Konstaapelin korvausvaatimus kivusta, särystä, tilapäisestä haitasta ja kärsimyksistä nousee jo tässä vaiheessa lähes sataan tuhanteen euroon. Pysyvistä haitoista vaatimuksia ei ole vielä voitu edes esittää, vaan ne ratkaistaneen vasta myöhemmin erillisessä prosessissa.
Nuori naiskonstaapeli oli työharjoittelussa, kun hän joutui Hyvinkään tehtävällä 18-vuotiaan ampujan tulilinjalle.
Pahemman puoleiset vammat on tullut!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288525461787.html

Kommentit (5)

Vierailija

Minä luulin hänen menehtyneen kun ei ole mitään kuulunut kuukausi kaupalla!
Hyvä sentään, että on elossa taitaa poliisi ura olla kuitenkin ohi!

Vierailija

Lainaus:

Minkälainen sairas mieli vaatii näiden asioiden tuomista nettiET:n keskustelusivuille. Pitääkö myös kouluampumiset ja arabien sisällissodat purkaa senioripalstoilla. Eskapismi on pahasta, mutta järkyttävien uutisten käsittely tässäkin mediassa ei ole tervettä sielunhoitoa. Vai kelpaavatko nämä rikokset kirkkoihin sunnuntaisaarnan aiheeksi.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Minkälainen sairas mieli vaatii näiden asioiden tuomista nettiET:n keskustelusivuille. Pitääkö myös kouluampumiset ja arabien sisällissodat purkaa senioripalstoilla. Eskapismi on pahasta, mutta järkyttävien uutisten käsittely tässäkin mediassa ei ole tervettä sielunhoitoa. Vai kelpaavatko nämä rikokset kirkkoihin sunnuntaisaarnan aiheeksi.

,,,klo. 14:30
Kiitos, olen kanssasi samaa mieltä.

Vierailija

Olen samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa.
Ei ole tarpeen tuoda järkyttäviä uutisia ja kaikkea
maailmassa tapahtuvaa kauheutta näille keskustelu-
palstoille. Jokainen saa kyllä tarpeellisen tiedon
muutenkin eri tiedotusvälineiden kautta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat