Ensam

Olisikohan aika päivittää keskustelut ? En löytänyt muita keskusteluja, kuin vuodelta 2014 - 2016.
Halusin kurkistaa näiltä sivuilta, jos löytäisi ystävän tätä kautta. Ystävällä tarkoitan miestä, olen itse leski.
Onko täällä..., tai jotain muuta kautta saada alkuun keskustelupalsta? Oletan, että meitä yksin olevia (ainakin naisia) löytyy aika paljon täällä suomen maalla. Odotan mielenkiinnolla, reakoikoidaanko tähän? Ja jos, niin löydänkö kuittauksen täältä kirjoitukseeni? ps. naistenkin kanssa voi vaihtaa ajatuksia elämästä, perheestä ja arjesta. Toivon, että keskustelut ovat asiallisia niinkuin kirjoittajatkin.

Kommentit (8)

Vierailija

Todellisia, rehellisiä ystäviä  on harvassa ja jos löytää niin kaverin kertomuksen mukaan ne katoaa kun rahat loppuu.

Ajattelen - siis olen

Aloittaja haluaisi saada aikaan keskustelupalstan, jossa naistenkin kanssa voisi vaihtaa ajatuksia elämästä, perheestä ja arjesta. Olen lueskellut muutaman vuoden et-netin keskusteluja. Mielestäni ketjut Evakkoon murteista ja Mukavien asioiden kalenteri voisivatt sopia tämän kyselyn aloittajalle? 

Mitä täysjärkisiin miehiin tällä foorumilla tulee niin heitä lienee harvassa. Nähtävästi heitä kiinnostavat muut asiat kuin kirjoittelu et-netissä. 

Uusia ystäviä löytää parhaiten harrastusten tai vapaaehtoistyön parista. Sekä miehiä että naisia. Vanhemmalla iällä naisen on vaikea löytää "uutta" ja omien toiveiden mukaista miesystävää. Mitä vanhempi ikäluokka kyseessä sitä vähemmän miehiä on elossa ja osa heistä on raihnaisia ja sairaita tai muuten vain syrjäytyneitä. Monet ovat piintyneet omiin tapoihinsa. Haluaako leski tämän kaltaisen ystävän?

Kannattaa iloita täysin rinnoin kaikista jäljellä olevista elonpäivistä ilman miesystävää tai hänen kanssaan. Mennä metsään ja antaa mielen levätä tai paremman puutteessa istua puistossa ja katsella kukkaistutuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen itsekin hakenut tälläistä palstaa :) 

Voi kun saataisiin hyviä ystäviä aikaiseksi, niin miehiä kuin naisiakin. Olisi tosi kiva jos miehetkin kirjoittelisivat tänne ja vaikka sitä "miesnäkökantaa"   keskusteluun.

Olisin itsekin valmis tapaamaan ihan teatteriseuraksi, elokuviin, kävelylle  jne.  

Itse olen Satakunnasta 60+ ja kirjoittelisin mielelläni tälle palstalle kaikenlaisten ihmisten kanssa.

ootellaan.....

Vierailija

Iltaa. Pitkästä aikaa poikkesin lukemaan tänne ja huomasin tällaisen keskustelun.

Kysymys kuuluukin mistä keskustellaan, minkä aiheen heittäisin että porukka innostuisi kirjoittamaan.

Vuosia sitten aika ahkerasti täällä kirjoittelin eri aiheissa, mutta viime vuosina en enää ole jaksanut. Mutta ystävän löysin täältä, tai hän minut, vaihdettiin sähköpostiosoitteita ja siitä se alkoi. Enää ei taida olla sitä mahdollisuutta että yksityisviestin voisi lähettää? En nyt kirjautunut, kun taitaa olla salasana hukassa enkä muista enää millä nimimerkillä olinkaan.

Mutta toivotaan että ketju jatkuu. kirjoittamisiin !

Ihanaa kun kommentoit ja eikun mukaan vaan.

Kirjoitetaan vaikka noista tangokuninkaallista jotka eilen valittiin. Kuningas Johannes oli myös minun suosikki siitä asti kun katselin lähetyksiä. Oli niin ihana ääni et kalatkin tainuttaa laulullaan kuten tuomari Tarja Närhi sanoi.

Sitten taas tuo kuningatar ei ihan osunut, mielestäni parempi ääni oli Koverolla. 

Mitenkäs muut?

Piti vielä laittaman tänne että kun Sinä olet löytänyt tämän kautta ystävän, niin se lisää luottamusta meissä etsijöissä....

Pitää vaan olla rohkea ja positiivinen  : )

Vierailija

Rosa kirjoitti:
Piti vielä laittaman tänne että kun Sinä olet löytänyt tämän kautta ystävän, niin se lisää luottamusta meissä etsijöissä....

Pitää vaan olla rohkea ja positiivinen  : )

Kyllä, ja vähä-älyinen höynäytettävä.

70 vee

Muutin eläkkeelle etelään. Pärjään nivelrikon ja syöpähoitojen jälkitilojen kanssa paremmin, kun on valoa ja lämpöä. Olisi kiva kirjoitella positiivisten, rohkeitten ja tekstitaitoisten kanssa henkilökohtaisesti......

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat